advocado's zo raar maar kan ze niet laten liggen in de supermarkt haha en zoute dingen drop enzo terwijl ik dat weer niet te veel mag eten ivm bloeddruk
Hey! leuk topic!!!!! Zit nog wel net in het begin... Maar ik heb de hele dag trek, als ik niet eet ben ik zo misselijk als een hond bah bah bah....Overigens na het eten wordt ik ook weer misselijk.. Ik probeer me in te houden en zoveel mogelijk gezonde dingen te eten. Ik lust geen koffie meer blé, terwijl ik dat lekker vond! Ik wordt wel helemaal blij van BROOD!!! lekker vers brood, hoeft er niet eens wat op, of van die echte knapperige harde broodjes met hagelslag hmmmm nog geen idee wat het worden gaat
De eerste 16 weken nergens trek in gehad, doordat ik erg misselijk was en veel moest overgeven, maar daarna : boterham met kaas (eet ik normaal nooit op brood) melk (lust ik normaal echt niet) ijs/milkshakes m&m's (jaren niet meer gegeten) cola (normaal geef ik er niks om, maar nu moet ik dat ene blikje per dag hebben, daar hou ik t dan wel bij, omdat t niet goed is voor de beeb) Enne oh ja, we krijgen een zoontje!
Leuk topic dit! Aardbeien (was ik verslaafd aan in het 1e trimester, liefst met slagroom! Ook apart, at normaal nooit slagroom.) Ijsjes, water en room. (at ik veelste veel in 2e trimester) Watermeloen (at ik ook erg veel in 2 trimester) Spa appel/kers, drink ik nu errug veel. Eet nu veel brood met kaas of camambert. En eet nu ook ineens veel vaker een zoete sappige appel! En drink de hele zwangerschap al melk, terwijl ik dat eerst niet luste. Maar doe ik ook tegen mijn aanhoudende maagzuur! Wij krijgen een manneke!
Ik was verslaafd aan mandarijntjes! En chocomelk! Heb een meissie. volgens mij mag je trouwens wel sushi, mits het vers is!
Olijven!!!!! Echt met paprika! Feta kaas KAAS! spek. vlees (spareribs, en veel karbonaatjes, speklappen) Ui Zilveruitjes Eieren met spek. tja.. en ik heb 2 meiden. Ik werd dan ook ineens wakker en had zin in groentes met kaas. Heel appart. haha, maar goed...
leuk onderwerp.... hier waterijs heb al heelwat pakken op hihi. En chocalade muffins en dan van de bakker bij ons uit het dorp het is zelfs zo erg dat de bakker speciaal voor mij 20 chocolade muffins heeft gebakken en die liggen nu in de vriezer en iederdag mag ik er 1tje hihi (de bakker werd gek van mij iedere dag kwam ik kijken of hij ze had toen heeft ie er maar efe heel veel voor mij gemaakt)
hihi...leuk om te lezen. Hier in het begin optimel drink....maar dat was meer omdat ik niets anders binnen hield.... En later tsjah vette hap... Champignonnen.... zure bommen met boterhamworst... softijs en zure snoepjes van napoleon? Dus hier zuur en hartig...en het is een meisje geworden! Groetjes, Miranda