Ik zit een beetje te dubben. Mijn dochter eet soms niet zo heel van der groente waardoor ze dus eerder de avondfles wilt. Dit is natuurlijk niet handig omdat ze dan in de ochtend eerder wakker wordt. Nu zit ik eraan te denken om na der groente nog een toetje te geven. Wat zouden jullie doen? Vandaag heeft ze niet zo veel van der groente gegeven dus zaten we een beetje met een dilemma. En wat voor toetje kan ik dan het beste geven. Ik heb veel gelezen over volle kwark en griekse yogurt. Ik heb wel van die toetjes liggen voor baby's vanaf 6 maanden maar die wil ik maar af en toe geven. Ik denk dat kwark en yogurt dan beter is wat denken jullie?
Ik zou gewoon een toetje geven. Wij geven liever fruit als toetje en geven de turkse yoghurt 's middags.
Ik geef meestal een soort danoontje als toetje, al vanaf dat tim 6 maanden is. Zou wel een toetje doen en wat is helemaal je eigen keuze, gaf ook wel yoghurt met een beetje roosvicee erdoor.
Zou ook een toetje geven. Volle yoghurt of Turkse of Griekse yoghurt is inderdaad prima, of anders wat fruit.