Mijn dochter heeft heel lang alleen roomboter of margarine op brood gegeten, inmiddels doe ik er eigenlijk alles op wat ik er zelf ook op zou doen, maar met mate. Dus beetje jam (zonnatura), appelstroop (ook zonnatura), pindakaas (natriumarm AH eigen merk), kaas, kipfilet, humus...
Snij je toch een stukje af en doe je de rest in de koelkast, zo doen wij dat. Ben overigens ook gewoon begonnen met alleen boter, toen appelstroop en jam en smeerkaas en inmiddels ook vleeswaren...hij lust alles, pindakaas nog niet geprobeerd.
Hier margarine of olijfolie. Goed idee om een klein stukje roomboter buiten de koelkast te bewaren, gaan we vanaf morgen geven.
Geven jullie gewone roomboter of speciaal ongezoute? En gebakken ei op brood... Kan neem ik aan niet als er nog geen tandjes zijn toch?
Ongezouten. Een eitje kan wel hoor. Op deze leeftijd niet te vaak maar op brood is het erg lekker. Wel zorgen dat al het eiwit en geel goed gaar is, geen zacht eitje geven.
Die van mij 'accepteert' brood sinds kort, met boter. En leverworst een plakje vindt ze lekker, maar ze wil geen appelstroop of smeerkaas oid. Ga morgen eens pindakaas proberen...
-boter -jam -roomkaas -huttenkase -kipfilet -jonge kaas ei pas 2x gegeven, maar gewoon om te eten appelstroop vind ie niet lekker 1x in de week smeerworst of la vache quiri smeerkaas
Appelstroop Kippeworst Kaas 1x per week Gebakken/gekookt ei La vache quiri Dat soort dingen, nog geen Nutella of pindakaas (vind ik best droog) of andere hele zoete dingen. Daar Wacht ik mee tot hij 2 is en dan nog met mate