Pffff... ik kan er niet meer tegen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Moedertjevj, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Slapen= brullen en krijsen, eten= brullen en krijsen, ...

Ik word er echt heel moe van, ik weet dat negeren een oplossing is, maar ik kan er zo kwaad om worden. Nu ook, hij is zo moe, wrijft in zijn ogen, dus heb ik hem op bed gelegd.
    Ik denk dat heel de straat hem kan horen zo brullen en krijsen.
    Ook bonkt hij met zijn hoofd expres tegen zijn bed enzo.

Pfffff, ik kan er echt niet meer tegen. Ik word er zo kwaad en ongeduldig van, ik heb echt geen zin om hem uit zijn bed te halen, want dan is het beneden continu krijsen om vanalles en nog wat en zo heb ik absoluut geen rust. En ik heb ook niemand die even voor me kan inspringen zodat ik er even uit ben. :(

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    lastig meid. hopenlijk valt hij in slaap heb je even rust. Is er een oorzaak waarom hij zo doet?

heb hier namelijk ook een vreselijk mannetje op het moment. maar ik weet dat het komt omdat hij gewoon te weinig slaap krijgt. Laat slapen en vroeg wakker, wat hij dus zelf doet) hij is gewoon niet te genieten en zwaar sjaggerijnig. Dus hij reageert er weer op door te huilen en gillen.

toch proberen iemand te chatteren om even op te passen, kan je zelf even op adem komen. Goeie tip ook voor hier.;);)
    maar helaas ken ik het maar al te goed, dat dat dus niet altijd mogelijk is, moet je natuurlijk wel iemand voor vinden dan. sterkte

3. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ja ik ken het, heel erg vermoeiend! Vergeet niet dat je niet de enigste bent hoor, ik dacht eerst ook dat alleen mijn kind dat deed. Ik ben ook nog een weg aan het zoeken hoe ik het 't beste aan kan pakken.... makkelijk is het niet. De 'gouden tip' heb ik niet voor je..
    Als mijn dochter zo tekeer gaat boven en ik weet dat ze doodop is en er verder niks aan de hand, laat ik haar echt een tijdje uitrazen! Beter dan dat ik haar naar beneden haar want ook ik kan mij niet altijd in de hand houden en als het echt 'op' is bij me dan ga ik ook schreeuwen tegen haar, dat is ook niet echt het goede voorbeeld..
    Ze zeggen dat het overgaat:)... Sterkte!

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik zou het echt niet weten waarom hij zo doet. Hij is ook continu sjaggie, je mag er gewoon zelfs nog niet naar wijzen, bij wijze van spreken. Jeetje zeg, zit nu met mijn handen in het haar.

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Herkenbaar. Kort houden en voet bij stuk houden, werkt uiteindelijk wel. Maar dat je er zelf veel moeite mee hebt, dat snap ik volkomen. Makkelijk is anders.

Het lijkt niet over te gaan, maar ga niet schipperen. Je hebt er nu eenmaal één die echt lekker ver durft te gaan, maar hij zoekt die grens en hij wil die grens. Dus hou die grens aan. Het werkte hier uiteindelijk toch. Nu is één waarschuwing voldoende. En dan ga je echt weer van elkaar houden.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff! Succes!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, nog een tip:

Zoek één plaats en één methode uit voor het moment dat jij het genoeg vindt. Hier is dat een hoek in de kamer. Hij moet daar gaan staan. Daar duidelijk over zijn, dan blijven ze meestal wel (gillend) staan. Waarschuw voor dat je hem daar gaat zetten: nu hou je op, anders zet ik je in de hoek. Gaat ie door: in de hoek. Hooguit een minuut of anders, zodra het even stil is, meteen reageren: zo, ben je dan nu klaar?

Begint het weer? Terug.

Ik hoefde dit vaak niet heel vaak te herhalen. Niet dat ie nooit in de hoek kwam, maar zodra hij weer mocht komen, was zijn driftbui zo goed als altijd ook echt voorbij.

Nu doen we het vaak zo als hij begint: nee, daar hoef je niet om te huilen/schreeuwen, want dat werkt niet en dan moet je in de hoek. Klaar nu!
    En dan stopt hij wel.

Investeren, hier af en toe ventileren, maar het kan echt!

Succes meis. Ik voel met je mee.

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dank je wel dames, ik hou inderdaad altijd voet bij stuk en ben heel consequent, maar soms kan ik er echt de muren van oplopen.
    Ik zal blijven volhouden ookal is het heel moeilijk, dank je wel dat jullie met me meeleven, jullie beseffen niet half hoe deugd dat doet om te lezen.

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    pfff voel helemaal met je mee heb het op het moment ook helemaal gehad, hier 1 die begint te schoppen en te slaan en gooien ook vooral word ik ook gek van, als we ergens anders zijn niks aan de hand, maar zodra we thuis komen begint het gedonder weer....word er gek van
    Weet ook het is volhouden, hij gaat hier de gang op. dan geef ik hem een waarschuwing nog 1 keer gooien of slaan en ja gaat naar de gang, dan gaat hij daar uit zijn naad, maar goed. Als hij dan terug komt laat ik hem altijd sorry zeggen en probeer ik het hem uit te leggen.
    half uur later begint het weer van te voren, ik hoop maar dat het ooit een keer gaat helpen, maar heel vermoeiend en slopend is het wel ja....:S

Deel Deze Pagina