Hier vanavond nog een keer worteltjes met vis. Hij vond het van de week erg lekker en had nog een portie over. Wij eten soep met een broodje, dus komt prima uit.
M'n kleintje van 5 maanden heeft vandaag z'n eerste gestoomde appel op. Eerst een heel vies gezicht, maar daarna alsnog het hele bakje leeg gegeten.
wortels en sperziebonen uit het vuistje, risottorijst met sperziebonen als hap. En een asperge van ons om te proeven ook uit het vuistje. Hap is ter aanvulling. Soms hebben ze grote honger, weinig geduld hihi. Dan worden ze liever gevoerd, en eten ze daarna de stukje
Mijn dochter heeft vandaag Een potje op! :0 Ik voelde me een slechte moeder maar we moesten zoveel op visiite vandaag...eerste potje ruim 9 maanden. Morgen weer vers! Morgen staat er witlof op het menu, heeft ze nog nooit gehad. Ben benieuwd!
Aardappel met dopererwten en een paar stukjes rollade. (aten bij schoonouders) dan nog een beetje appelmoes en wat geproefd van onze magnum (binnenkant) met een luid Mmmmmmm tot gevolg Iris, herkenbaar! Soms is de honger te groot en is zijn eigen 'vaardigheid' niet snel genoeg. Maar hier doen we het vaak zo. De ene helft zelf pakken en eten en de andere helft geef ik geprakt. Hier kan zoontje met vork eten. Ik prik het erop, hij pakt het aan en stopt het in zijn mond en geeft dan de vork weer terug. Erg schattig
Onze dochter van 4,5 maand krijgt sinds twee weken hapjes om te proeven en oefenen. Vanavond krijgt ze weer pompoen
Knap dat hij al met de vork eet. Hier probeer ik het ook, maar als hij de vork krijgt trekt hij het stukje brood eraf en stopt het in z'n mond. Erna krijg ik de vork niet meer terug en gaat hij verder met z'n handen.
Hier wordt het vanavond bloemkool met een aardappel en waarschijnlijk een klein stukjes snitzel van ons mee snoepen. Als toetje een schaaltje (vruchten)yoghurt.
Zoontje is ziekjes en t is nog maar de vraag of hij überhaupt zin heeft in warm eten. Maar op het menu staat tonijn, rijst en gemengde groenten.
Olifantje, hihi zie het voor me die gaat later iets met zijn handen doen de onze is erg van de pietluttige dingen. Elk kruimeltje word zorgvuldig opgepakt en opgegeten (ja, ook stofjes en korreltjes zand pffff extra vaak stofzuigen) Hij is een x aantal weken terug zelf begonnen met alles 'laten zien' aan mij. Dus alles wat hij oppakt steekt hij naar je uit of een broodkorstje en tuitbeker ofzo moet gedeeld worden. Ik doe maar met of ik een slokje neem of hapje van zijn kleffe korstje en geef hem weer terug Zoontje is dan overgelukkig hihi Ik dwaal af... Vanavond: Zalm, aardappels uit de oven en worteltjes.