Wij aten kip yambalaya. Van alles wat er door moest wat voor zoontje apart gehouden en met rijst eeen beetje door elkaar geblenderd, als ik dat niet doe, kan ik het gelijk weer weg zetten. Maar nee, ook gepureerd moest hij 't niet hebben, dus toen maar even snel een potje gepakt. Aardappels en groente gaat super hier, maar van de rest moet meneer niet zoveel weten.
Een enorm bord kip madras met courgette en appel erdoor. Als toetje een kuipje appelmoes. Vreetzakkie
Ruim een halve pannenkoek in het pannenkoekenrestaurant, met een flesje appelsap, omdat hij jarig is.
Niks... er is weer een tandje door en de ander net niet. Hij weigerde zijn eten. Dus vanavond nog na een zetpil en dentinox nog een krentenbol naar binnen gekregen.
Gebakken aardappeltjes, rode bietjes en een gehaktbal. Alles ging schoon op Gisteren gekookte aardappels, doperwten en makreel uit de oven. Vooral de makreel ging erin als koek! Echt een aanrader
Hier krijgt hij vanavond broccoli met een aardappel. Staat al voor 'm klaar in de koelkast, kan papa het zo geven vanavond. Mama is lekker een avondje werken.
Zitten nu lekker aan de Tarvo boterhammen. 1'tje met boter en de ander met geprakte verse aardbeitjes uit eigen tuin
Geen idee... er zullen vast wel officiele richtlijnen voor zijn maar hier eet hij ze al regelmatig. Begonnen met wat kleine stukjes en reactie afwachten. Inmiddels is het een favoriet en eet hij hele bakken weg. Dan denk ik: dat krijgt hij vast nooit op. Nou echt wel!