Volgens mij aardbeien officieel vanaf 1 jaar, ik kan me een handig ezelsbruggetje herinneren: vruchten met haar, niet onder 1 jaar. Maar hier (ook) een zoontje dat vrijwel nergens op reageert, dus hij krijgt het denk ik vanaf 9 maanden ongeveer. Gewoon een keer uitgeprobeerd, geen reactie, dus vanaf toen gewoon gegeven als ik ze had. Hier alleen nog steeds het probleem dat meneer geen stukjes fruit wil eten, wel boterhammen, groente, koekjes enz... Hij krijgt nu dus elke dag een smoothie met vers fruit.
Aardappel, courgette met ei, maar hij heeft maar een half bord op, omdat hij 45 min daarvoor een perzik op had Hoe vaak eet jullie kleintje vlees of vis? Mag dat vanaf een jaar iedere dag?
Ja hoor, zo'n 50 gram. Zie ook de schijf van vijf-wijzer van het voedingscentrum: Gezond eten voor je dreumes en peuter | Voedingscentrum
Vanavond bbq...hoop dat het weer mee zit. De zon is nog niet te bekennen...nouja als het maar droog blijft. Zoontje eet dan altijd van alles wat. Wat stukjes brood, stukjes vlees en/of vis, stukjes komkommer, tomaatje, fruit... Ik weet het nog niet. Ga straks boodschappen doen. Ff zien wat er is
Turkse bulgur salade waar je van alles in kan doen,ik heb alleen komkommer en tomaat er door heen gedaan voor hem.
Ik vind dit een leuk topic, dus ff een upje. Vanavond heeft mijn boef sperziebonen, aardappel en tartaar op. De helft lag op de grond, want hij wil niet meer gevoerd worden
Hier kreeg hij een 12+ potje, macaroni met ham en kaas en daarna at hij met ons nog een paar patatjes mee.
Oe ja vergeten topic Wij hadden bbq. Meneertje heeft op: 3 stukken komkommer, 3 stukjes stokbrood, een hele saté van rundvlees en een danoontje erachteraan.
M'n dochter vanochtend een boterham met frambozen jam en melk, tussen de middag een haring, daarna een ijsje in de speeltuin en vanavond vlees, rijst en tomatenpartjes (ze is gek op tomaat).