Hoi Dames, Wat krijgt jullie kleintje voor toetje na het avondeten? Ik heb tot nu toe alleen magere yoghurt gegeven, maar wil graag eens wat anders geven. Wat geven jullie? Mijn kleintje is nu 10 maanden.
Ik zou volle of half volle yoghurt geven. Of griekse yoghurt en je kunt er wat fruit in doen. Of fruit als toetje geven.
Magere yoghurt is niet nodig. Ze zijn niet op dieet. Dus idd volle yoghurt of Griekse yoghurt. Fruit of knijpfruit, danoontje, Franse kwark, etc.
Hier ook volle franse kwark of griekse yoghurt gegeven tot ongeveer 1,5-2 jaar... daarna ook wel eens wat anders. Gebruik geen magere producten, baby's hoeven niet op dieet...
Ik zou alleen yogurt of kwark doen vol Je kan ook nog andere gebakjes maken van kwark bij: 1 ei kloppen, volle kwark in 250gr, speltmeel 1/2 kop of 50gr maizena Lijnzaad optioneel. Eiwit kan je apart ook kloppen en op het eind toevoegen. Blauwebessen vers of rozijnen toevoegen. 25min 180gr. Hier maak ik dat 2x per week eet ze tijdens lunch of als toetje. Verder ook als toetje: rozintjes, apricozen etc. Zelf vind ik toetjes geen must. Soms wel sims niet
Wij geven alleen nog Griekse yoghurt. Ik vind het sowieso niet nodig om haar aan allerlei zoetigheid te laten wennen dus geen danoontjes etc. en geen suiker of siroop door de yoghurt. Gewoon pure yoghurt. Ze vind het nog erg lekker ook.