Mijn man is "vreemdgegaan"

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Angelique88, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique88

29 jan 2020
    7
    1
    3
    Vrouw
    Ik wil dit even van mijn afschrijven.. En weet ook nog niet hoe verder.

Ik ben er vorige week achter gekomen dat mijn man naar een massage salon is gegaan en daar dus een happy end heeft gehad..
    HI heeft het toegegeven en zegt dat hij enorme spijt heeft al op het moment hij weer naar buiten liep...

Wij hebben samen 3 kinderen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen ik walg van hem wat bezielde hem in gods naam het is ook niet zo dat ons sexleven op een laag pitje staat dus ik snap het niet hij zegt zelf dat hij ook niet weet wasrom hij dit heeft gedaan en dat het hem ontzettend spijt, hij zegt ook dat hij het begrijpt als ik bij hem weg zou gaan maar hoopt dit niet omdat hij veel van me houd en wij zijn al 14 jaar samen.
    Wat moet ik hier toch mee
    Ik kan het beeld niet uit mijn kop zetten.

2. Angelique88

29 jan 2020
    7
    1
    3
    Vrouw
    Ik ben er ook gewoon erg onzeker van geworden en denk dat ik het wel kan vergeven...maar vergeten:(

3. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Wat vervelend dat dit gebeurd is! Alle gevoelens die je hebt zijn natuurlijk erg valide. Ik zou samen met je man een paar sessies relatietherapie plannen, zodat je hier doorheen kunt komen. Hoe klote het ook is, het zou het mij niet waard zijn om een huwelijk voor op te geven.

Sophy, GossipGirlxoxo en Angelique88 vinden dit leuk.
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.186
    10.768
    113
    Vooropgesteld, je man is een enorme lamlul dat hij dit heeft gedaan. Aan de andere kant, het was "professioneel", er zit verder geen gevoel of verwachting van enige kant, het was handwerk en hij heeft spijt en heeft het opgebiecht. Van alle vormen van kwakjes buiten de deur doen is dit misschien nog wel de minst kwalijke. Had hij zelf van tevoren bedacht dat dit een goed idee was om zoiets te boeken (en waarom), of was er groepsdruk in het spel?
    Hij mag heel diep door het stof, maar persoonlijk zpu ik hier niet alles voor opgeven wat jullie samen hebben.

Sophy, suus1983 en Angelique88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina