Hier weer heel de nacht hommeles. Tanden breek a.u.b. door!!! Maar nu zit ze zowaar overdag goed op schema! Ik hou hoop . 08:15 borst 09:30 nectarine-appel-perenhap 12:15 borst Nu ligt ze te slapen en zal ze weer borst krijgen tussen 15:15 en 16:15. Vanavond past mijn zusje op. Van haar krijgt ze nog: Sperzieboon-broccoli-hapje en waarschijnlijk 2 voedingen gekolfde melk.
Ooooh kan ik toch genieten van mijn eetmonster 08:00u pap 10:00u fruitsalade (peer, banaan & appel) 12:00u Speltbrood & water uit bekertje 14:00u knijpfruitje en soepstengel 16:00u fles melk 17:30u Witlof https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1025663_388700361235151_1084509734_o.jpg
Vandaag 200 cc pap Een knijpfruitje Boterham met zelfgemaakte groentesoep Banaan met sinaasappel Wij aten brood dus: Broodje, snoeptomaatjes, komkommer en een potje, allemaal op! Toetje wilde hij niet....
Bedankt voor jullie antwoorden. Nu weet ik ook dat ik hem niet te lang moet laten spelen met die beker. Een goede drinker is het nooit geweest maar eten zelf gaat heel goed Vandaag: Flesje 150+5. Had een flesje van 180 gemaakt maar hij liet stipt 30cc over Fruit : banaan peer Flesje 150+5 Flesje 60+2 Groenten : aardappel en bloemkool Dadelijk nog een flesje 150+5 en rijstebloem Normaal krijgt hij dat nu maar hij ligt knock out in de box Kirasee. Geweldige foto's!!!! Love it!
hier vandaag: 200cc melk stukje appel en peer 1 boterham met smeerkaas en diksap langevinger met water BBQ, salades en stokbrood met water 200cc melk
Man en ik waren een dagje op stap en mannetje was bij vrienden, wat ie precies gegeten heeft weet ik niet maar meer dan genoeg, daar ben ik van overtuigd In ieder geval: brood (hoeveel weet ik niet), banaan, kiwi, mandarijn, rozijntjes, soep, stokbroodjes, tomaatjes, ijsje...
Hier vandaag: 09:00 boterham met leverpastei en een flesje melk (200ml) 10:30 krentenbol (half op) 12:00-14:30 slapen 15:00 boterham met smeerkaas 16:30 halve bak aardbeien hihi 18:00 2,5 pannekoek 20:00 flesje melk 230 ml
Gisteren: 1/2 boterham met gestampte muisjes en beker melk 1/2 appel (zo uit het vuistjes zonder in stukjes te snijden) wit bolletje met kipfilet en bekertje jus d'orange eierkoek bekertje roosvicee ijshoorntje met 1 bolletje aardbeienijs flink aantal stukjes sushi banaan bekertje melk voor het slapen gaan Vandaag tot op heden: 1 wit bolletje met boter en hardgekookt ei, bekertje jus d'orange (weer) een 1/2 appel zo uit het vuistje Straks gaat Esmee even naar vrienden die even een paar uurtjes oppassen omdat wij naar een theatervoorstelling gaan. Daarna hebben we nog een verjaardag dus zal Esmee ook wel wat te snoepen krijgen.
Dat snap ik @KiRaSeSe, tis ook een heerlijk eetmonstertje om te zien Hier tot dusver; 1,5 broodje kalkoenfilet/kaas mandarijn paar stukjes van mijn broodje uitsmijter, "happie happie happie" krentenbol Vanavond lekker bbq-en...
Leuke foto's weer! Hier vandaag op tot nu toe: Fles pap + krentenbroodje Gemengd fruit (aardbeien, 3 soorten meloen, perzik, druifjes) Volkoren koekje 2 boterhammen met pindakaas Avondeten moet ik nog even bedenken. Drinken wil niet echt vandaag. Even in de gaten houden.
Gisteren hebben we Mira's verjaardag nog gevierd, toen ze echt jarig was lag Ediz in het ziekenhuis, dus hadden we het helaas niet kunnen vieren. Nu Ediz weer helemaal beter was toch nog gevierd, want ik zat er enorm mee. Was heel gezellig! Wel een rare dag qua eten haha.. Allemaal hapjes dat ik gemaakt had; Bulgursalade, Huzarensalade, Gevulde wijnbladeren, Kidneybonen salade, en Börek (Deeg gevuld met Turkse kaas en peterselie) Ze heeft van alles wat gesnoept en tussendoor nog wat crackertjes met beleg gegeten. 'Savonds een soepje met brood en Griekse yoghurt toe, melk voor het slapen gaan! Vandaag; Een bordje pap / bekertje water Uitgebreid ontbeten; Broodjes, olijven, komkommertjes, cherry tomaatjes, feta kaas, normale kaas, Turkse worst. Ze heeft dus genoeg op Haha met een bekertje thee 2 mandarijnen 2 doosjes rozijnen Water tussendoor Straks als avondeten; Gevulde paprika's, tomaten en aardappel. Griekse yoghurt toe en een bekertje melk voor het slapen gaan.
Vandaag: 200cc melk Stukje kiwi en appel 1 boterham met smeerworst en water Lange finger met diksap Rijst met groenten En straks nog een fles 180cc
Vandaag: Flesje : 150+5 Fruit : hele banaan, halve appel en een liga koekje Flesje : hij dronk maar 90cc Groenten : aardappel, bloemkool en courgette Flesje : 90+3 Dadelijk nog een flesje 150+5 en rijstebloem
Vandaag 3/4 boterham met melk Sinaasappel met banaan Patatjes op een terrasje Mee gebbq'd voor t eerst: gepofte aardappel, geroosterde courgette, tomaat, paprika, komkommer, broodjes, mozzarella en een worstje. De mozzarella en het worstje werden steeds afgehapt enndirect weer uitgespuugd, haha zag er zo grappig uit. En t meest gegeten van t brood ennde tomaatjes. Verder is er niet super veel binnen gekomen. Maar goed zn toetje wilde hij niet dus hij zal toch wel vol gezeten hebben....
Fles 180/6 Peer/banaan 100 gram ongeveer 1 boterham met smeerkaas en 120/4 Wat yoghurt, 2 rijstewafeltjes en 2 biscuitjes, wat sap Aardappel, brocolli en wat worteltjes geprakt 180/6
07:30 Borst 09:00 banaan-nectarine 10:30 Borst 13:00 klein slokje borst 16:30 Borst 18:30 pompoen 19:30 140 cc bv uit flesje
Was beetje rotzooi ivm meeting December babies 07:45u pap 09:15u soepstengels en water ( wij gingen luxe ontbijten en als hij ons ziet eten hahaha wil die ook) 11:10u knijpfruit op de meeting 11:45u 180/6 want elke baby kreeg fles haha dus hongerrrr 14:00u 2 spelt boterhammen en water 16:00u knijpfruit en soepstengeltje. 17:30u wortel en tomaat 18:45u 180/6 en bedje
Eindelijk weer mooi weer! Dus net lekker bij vrienden gebbqt. Super gezellig en B heeft heerlijk meegegeten. Vandaag: Pap Paar hapjes appel, aardbeien en diksap Zelfgemaakt koekje van pecannoten en pakje sap (bij oma) 2 boterhammen met hagelslag en water BBq: veeeel snoep tomaatjes en rauwe worteltjes, paar stukjes hamburger, saté en brood. Als toetje een ijsje. Voor het slapen nog een bekertje melk
Ik zal proberen om af en toe ook eens mee te doen! toch wel interessant om te lezen wat andere van mijn dochter der leeftijd zowel heel de dag eten! Vandaag het dagje van me dochter: half 10 pap fles (ja ze heeft uitgeslapen tot 9 uur is normaal niet hoor maar ze lag er wat laat op gisteren haha wel lekker) half 2 halve boterham met kaas en voor het eerst een halve boterham met nutella Daarna nog fles gewone melk 200cc op. rond half 5 een half potje olvarit fruit (banaan, kiwi, sinaasappel dacht ik) half 6 vispotje met groente 8 uur fles 180cc ze heeft maar 90cc op ongeveer