-2 volk bth kalkoensalami -beker thee -rijstewafel -bak aardbeien en 1 banaan -fles halfvolle melk -2 volk bth kipfilet -diksap -half zakje goodies chips -pannenkoeken met jam -beetje kwark -water -BV
Vandaag: -bv -2 boterhammen met boter en druiven, heeft 1,5 gegeten -perzik -bv -2 boterhammen met een laagje Griekse yoghurt en vijgenjam - beetje thee -stuk komkommer -halve beschuit -bv -kerstomaatjes en een paar slokjes water -net: rijst, gestoomde worteltjes en forel -bv
Mamatrix hier ook heel lang nachtvoedingen gehad. Niks hielp, vond ik wel zwaar hoor! Ik hoop dat de rijstebloem wel bij jullie werkt. Iig het proberen waard toch? Hier vandaag Pap en water Fruit op Kdv Brood op Kdv Na slaap doosje rozijntjes en twee bekers Diksap Paar gummibeertjes v zijn nichtje gekregen 3/4 Pannekoek in het pannekoeken restaurant, half stroop half poedersuiker. Chocomelk en een half raketje. Paar slokjes lauwe melk.
J. Had vandaag der eerste dag op alleen melk. Het is onwijs wennen en weer zoeken naar een beetje rust en regelmaat. Opzich pikte ze het heel goed , als ze het zo goed blijft doen hoeft ze niet opgenomen te worde 6:30 165cc 10:30 135cc 14:30 135cc 18:15 135cc 22:00 165cc
Ik heb het tot nu toe 2x gegeven en ze reageerde er niet op. Was meer dat ze een stukje van ons kreeg. Wat je schreef over rijstebloem, misschien ff helemaal weglaten. Ze kunnen ook actief worden van rijstebloem. Het helpt niet voor elk kindje om wat meer uurtjes te pakken.
Hier gisteren begonnen met een boterhammetje en een bekertje melk. Als lunch twee boterhammen met een bekertje melk. Tussendoor aardbeien en banaan. Hij heeft deels met oms mee gebbq'd (komt nog niet veel binnen). Dus heb hem daarna voor de zekerheid nog een potje aangeboden en dat ging helemaal op! En ook het toetje ging er nog grif in....
Gisteren: Pap Fruit en half flesje melk 2 speltbroodjes en half flesje melk Tussendoortje en half flesje melk Fles melk Avondeten (wij deden bbq) tomaat, paprika, mini stukje klutsei en mini stukje doorgekookte kipfilet Alles geproeft en vond heerlijk! Tomaat en paprika was op
Hier gisteren: 9 uur papfles half 1 halve boterham met kaas en een halve boterham met vruchtenhagel daarna flesje melk half 2 fles 120cc 4 uur half wafeltje met water uit een rietjesbeker (gisteren snapte ze hem eindelijk, ik helemaal blij) half 6 potje spaghetti daarna half potje yoghurt met bosvruchten half 8 fles 180cc
Tot nu toe: 180/6 stukjes meloen 1 boterham met smeerkaas en 120/4 straks rijstewafeltje, paar stukjes mango en wat sap avondeten (manlief kiest, ik ben aan het werk) 180/6
180/6 1,5 kiwi met liga erdoor + water Halve boterham met boter + 180/6 Soepstengel + diksap Wortel en aardappel 180/6 + 2 sch rijstebloem
Hier vandaag pap, fruit(meloen), flesje en flesje. Straks krijgt hij bospeentjes met een kabeljauwfilet-tje en voor het slapen nog een flesje
3x 150/5 Standaard 2 2x 150 zeer dun diksap 125 gr fruitmoes van aardbei, mango en banaan 125 gr bruine bonen met gekookte appel en een heel klein beetje roomboter Ik hoop dat hij zo nog wakker wordt voor zijn vierde en laatste flesje 150/5 melk, maar ik weet het niet... Hij heeft afgelopen week al een paar keer het laatste flesje aan zich voorbij laten gaan en gewoon doorgeslapen tot de ochtend.
06:30 borst 09:45 slokje borst Toen naar opa & oma: 11:45 mango 13:00 150 cc borstvoeding 17:00 150 cc borstvoeding 18:00 bloemkool-aardappel Dan dadelijk/straks weer 'live' de borst.
Hier vandaag de 2e dag op haar melk "dieet" . Ik verbaas me erover hoe goed Ze dat doet ! 6:45 165cc 11:00 135cc 15:00 135cc 18:00 135cc 22:00 165cc Afgelopen nacht heeft ze erop door geslagen ben ben hoe het vandaag gaat. Ze was heerlijk te pruimen al 2 dagen...hoe blij kan een mama zijn !!
-2 volk bth pindakaas -beker thee -aardbeien, druiven en halve banaan -water -fles halfvolle melk -1,5 volk bth kipfilet -half koekje -likje perenijs van grote broer -3 patatjes meegesnoept van mama -diksap -gebakken krieltjes, sperziebonen, paar stukjes vlees -kwark -water -BV
Hier zag het er vandaag zo uit: Fles pap 200 cc + cracotte met boter Aardbeien en nectarine Boterham met smeerkaas, mini krentenbolletje + melk Knijpfruitje Bij de bbq wat stukje kipfilet gegeten, komkommer, tomaat. En brocolli. Soort danoontje toe En nog een fles 180/6 voor het slapen gaan.
Wat is het heerlijk weer he!!! hier vandaag; Bordje pap - 2 cracotte crackers met roomkaas - half bekertje water Bakje fruit (druiven, perzik in stukjes, appel in blokjes en mandarijn) Klein bakje pastasalade (over van gisteren, ze zag het in de keuken en wou het zo graag. Is haar lievelingseten ) Boterham met jam voor haar middag slaapje - bekertje lauwe the Bakje rozijnen 2x Rijstwafel met limonade 'Savonds uit eten geweest, heerlijk op het terras! Ze heeft best veel gegeten! Stokbroodjes gedipt in tzatziki , kindermenu; patatjes met gegrilde kipfilet, komkommertjes, tomaatjes en sla Toetje; ijs met verse fruit en slagroom!
Vandaag Pap en bekertje water Druiven en Diksap Brownie en pakje dubelfris bij opa en oma Broodje met pindakaas en Diksap Water en mango Bij de BBq, veeel stokbrood, geitenkaas, mango, tomaatjes, wortels, kipfilet, stukje hamburger, beetje gepofte aardappel. En vooral alles dippen in sausjes. Ijs met verse aardbeien en ssssssst (dat is slagroom ) Morgen een verjaardag en daarna weer een BBq. Heerlijk dit weer!