@Bloemmm Wat ben je toch weer goed bezig he Hier: Avondeten: Bloemkool + aardappels + 1/2 verse worst. Ennn ze heeft haar prakje zeker voor de helft op Worstje is normaal bijna het enige vlees wat ze eet, maar vandaag wilde ze niet. Als toetje nog een schaaltje helft vla en helft yoghurt op.
He leuk, ik wil ook wel mee doen. Vandaag at dochter: Twee boterhammen met smeerworst en chocopasta en een beker melk. Doosje rozijntjes Banaantje op het CB (daar staat tegenwoordig dus gewoon koffie, thee, snoep en koek op tafel! ) Twee boterhammen met smeerworst, jam en een bakje galiameloen. Bakje druiven Half aardappelpartje, likje gehaktbal D), 1cm asperge en 4 cherrytomaatjes. Knijpyoghurt toe en nog een paar happen aardbeienyoghurt van papa geschooierd.
Hier vandaag bij oma! Fruit,meloen, appel en peer boterham met smeerkaas en slappe thee kv 180/6 avond eten wilde hij niet/ nauwelijks. Toen wij aten wat stukjes brood voor zijn neus gelegd, vond t leuk om zelf te doen! hierna bv.. slapen, wakker en helaas -)al t brood en de bv er weer uit, boven op mama Morgen nieuwe dag!!
Groente is sinds een paar maanden een issue.. Of nou ja, ik maak er geen probleem van, maar ze eet het niet meer van harte nee. Al mag ik niet klagen hoor, want paprika, komkommer, tomaat, worteltjes, doperwtjes, witte bonen in tomatensaus en spinazie door de pasta eet ze nog wel gewoon. Maar de tijd dat ze asperges naar binnen zoog en mijn courgette stal is wel voorbij ja
@Noonoo Hier hetzelfde met groente ja. Daarom was ik vandaag heel blij met een halve prak bloemkool! Een jaar geleden werkte ze nog hele stronkjes naar binnen alsof het koekjes waren
Leuk om te lezen dit Mijn dochter at vandaag: Kaas die op haar brood zat, 2 hapjes brood + slok melk Banaan + sap 2 volkoren boterham met honing Appel en druiven + slok water Sultana koekje + sap Bord andijvie en stukje spek Bakje yoghurt Aardbeien en sap Koekje bij oma Ontbijten is hier altijd een issue, groente en fruit hebben we nooit problemen mee..
Meisje hier heeft gehad: 7.15: 180 cc, 6 schepjes, afgegoten tot 180. 9.00: kwart banaan, gepureerd 12.00: 180 cc, 6 schepjes, afgegoten tot 180. 13.15: broodkorstje, heeft ze maar een paar hapjes van op. 16.00: 180 cc, 6 schepjes, afgegoten tot 180. 17.15: verse worteltjes, gepureerd. Die gingen met smaak op, ze heeft de hoeveelheid van een half potje op. 20.45: 210 cc, 7 scheppen, afgegoten naar 200 cc met een schep rijstebloem. heeft ze ongeveer 30 cc van laten staan.
dan kan je toch gewoon 180/6 maken of heb je een andere reden hiervoor? het meeste is elke dag hetzelfde hier gisteren stukjes appel op (zonder tanden ) we zijn aan het oefenen met slokjes water, heeft iemand een idee? Het is echt nog maar 10cc per keer. Diksap vindt ze zowieso niet lekker. Wat is een thee wat ze meestal wel lekker vinden? Of kan ik daar nog een schepje melk in doen?
Ik doe ook mee! Gisteren 09:15 180/6 +1 schepje rijstebloem 11:45 150/5 + half potje gemengd fruit 15:00 150/5 + andere helft van het potje gemengd fruit 18:00 180/6 + 1 schepje rijstebloem 19:00 half potje groente (wortel met aardappel), 3 stukjes cantaloupe uit de hand gegeten. Of ja, gegeten... afgekluifd
Tot nu toe; Een bordje pap 2 zelfgemaakte ronde dunne broodjes (heb ik altijd in de vriezer liggen) met kaas ertussen in de tostiaparaat opgewarmd Een klein bakje olijven en een paar slokjes thee
Hoi! Ik schuif ook even aan. Mijn dochtertje (4) heeft een fles pap op en een beschuit met rookvlees. Voor op school heeft ze een banaan voor haar 10-uurtje en een beker diksap. Mijn zoontje (1,5) heeft een fles pap op, en een krentenbol. Hij ligt nu in bed dus het 10-uurtje wordt wat later, maar dan krijgt hij ook een banaan. Die kan hij lekker oppeuzelen wanneer we zijn zus weer van school gaan halen. En de jongste krijg BV. Ik blijf mijn kinderen 's ochtends gewoon een fles pap geven (maar zeg het niet tegen het CB ), ze vinden het heerlijk, het is super snel klaar en dan kan ik even douchen en mezelf klaarmaken zonder dat ik ze de hele tijd aan hoef te moedigen dat ze hun broodje in de mond stoppen in plaats van in elkaars oren
Hier vandaag de jongste een half broodje pindakaas, half flesje melk. Ze is nog steeds niet helemaal lekker, maar drinken gaat beter. Tussendoortje: paar aardbeien en een half flesje ranja Vanavond staat nasi op het menu met chineze kool, champignons, paprika, gehakt etc. De oudste at 2 boterhammen met pindakaas en hagelslag... op elkaar vind ze heerlijk. en een beker melk. Naar school lekker makkelijk een banaan en ranja
Hihi, hier hapt ze ook altijd van mijn appel, met dat ene puntje in haar mondje wat je nog geneens een tandje kunt noemen. Hier wil ze na een inspanning nog wel eens een paar slokjes drinken, misschien dat jouw kindje wat dorstiger is na wat oefeningetjes en dus daardoor wel wat slokjes wil proberen?
Mijn meisje is vandaag 18 mnd oud. 8.00) 2 boterhammen en 200 cc nutrinidrink. 10.00) 2 stuks fruit/groente en wat drinken. 12.00) 2 boterhammen en 200 cc yogolinodrink. 14.00) 2 rijstewafeltjes met beleg en wat drinken. 16.00) koekje + wat drinken. 17.30) flink bord avondeten en toetje toe. 19.00) fles nutrinidrink multifibre. Dit is wat mijn dochter op een dag gemiddeld eet.
Nog een bekertje melk en ze wou een bakje rozijnen ze ligt nu in bed, heeft heel slecht geslapen vannacht dus ze was moe.