halve boterham met kipfilet en 165 cc stukje perzik halve boterham met pindakaas en 100cc geitenmelk cracker met ananassap aangelengd met water groente, roode bietjes en een waterijsje met papa toe 200cc
Vandaag heeft hij heel goed gegeten. Flesje 180+6 Fruit Boterham met smeerkaas en het ging goed!!! hij heeft er een half uur plezier aan gehad, er viel wat de grond op maar hij vond het leuk en het was bijna helemaal op, zelfs een stuk van de korst opgepeuzeld Flesje 150+5 ongeveer 20 laten staan Een klein stukje kip en hij vond het heerlijk, heel klein stukje Papa wou een banaan eten en dylan keek hem aan met een open mondje dus heeft hij nog 1/3 banaan gepikt wat niet geprakt was en met smaak Spaghetti uit een potje Flesje 180+6 En in totaal 100cc water
Gisteren: Thee met melk + boterham met smeerkaas 1/3 van een banaan, meer wilde hij niet 1 boterham met vruchtenhagel + melk half zakje Goodies paprikaknabbels Spruitjes + aardappels en 4 pruimen toe Flesje melk voor het slapen
Vandaag alweer een superdag. Flesje 180+6 Driekwart banaan zelf opgesabbelt Ik schat een half sneetje brood met smeerkaas Flesje 180+6 Groenten, mix van aardappel, wortel, bloemkool en broccoli, hoeveel weet ik niet maar wel echt veel, zelf gemaakt en helemaal opgegeten en nog deed hij zijn mondje open, ik denk een potje van 6 maanden groot. Dadelijk als wij eten krijgt hij ook iets maar ik weet nog niet wat en we eten over een kwartier misschien een stukje vlees of een koekje. Mogen ze al een ui proeven? Tussendoor water met een beetje diksap, ongeveer 80cc Straks flesje 180+6 en dan slapen
Ui is iets waar ze wel last van kunnen krijgen dus wordt in principe aangeraden vanaf een jaar maar als ie nergens op reageert kan je het wel iets eerder voorzichtig introduceren...maar 7 maanden, kweetnie Even kijken wat er hier vandaag allemaal naar binnen is gegaan: broodje speculaaspasta, kiwi broodje leverworst, banaan nijntje koekje, smoothie banaan/kiwi/sinaasappelsap/yoghurt en vanavond aardappelpuree, italiaanse wokgroente (diepvries), beenham en toetje toe...
Ui zijn wij gaan proberen vanaf 10/11 maanden en dat ging goed. 7 maanden vind ik persoonlijk wel vroeg. Vandaag een dagje bij opa en oma: Fles pap + cracotte Banaan + knijpfruitje Boterham met pindakaas en krentenbroodje + melk Plakje ontbijtkoek Potje bruine bonen met ham + vanille vla toe Flesje melk voor het slapen gaan
Ik heb hem een stuk van een soepstengel gegeven en het ging er goed in. Ik had het niet verwacht want ik vind er niet veel aan, tenzij ik die stengels in een pot nutelle doe,... En een klein stukje van een rond broodje
Boaz eet vanaf 10 maanden ui mee. hier vandaag: Pap peer met kiwi en een beetje diksap broodje met appelstroop en fles 180/6 Nijntje koek met wat diksap aardappelen en brocoli en wat yoghurt toe. nog een paar slokjes diksap
halve boterham met beetje boter en 165cc knijpfruit halve boterham met beetje boter en 100cc Cracotte met 100cc thee Sla met aardappelen, ijsje toe 200cc
Het gaat goed hier Vandaag flesje 180+6 Fruit Ik schat een half sneetje brood met smeerkaas Flesje 180+6, niet helemaal leeg, oma heeft die gegeven Liga koekje Spaghetti bolognaise vandaag pas om 18uur Flesje 150+5, ongeveer 30cc laten staan Tussendoor water
Wat een leuke foto !! Hier vandaag : Halve boterham met boter en 165cc melk Halve boterham met beetje appelstroop en 100cc melk Cracker met 100cc water...ze dronk helaas niet veel Stukje aardappel meer wou ze niet, 100cc water ging helemaal op ! 200cc melk Fruit wil helaas nog steeds niet helemaal lukken
Wat een leuke foto. Vandaag Pap Kapje brood bij de bakker 1/2 banaan met diksap Brood met jam en fles 180/6 Nijntje koek en paar slokjes diksap Aardappelen, wortelen en klein stukje tartaar en yoghurt toe
Ah ja leuke spaghettifoto en fijn dat het eten goed gaat Hier vandaag: broodje kipfilet + cracker verse kaas speculaasje (op sportschool) mini ontbijtkoekje + knijpfruit half broodje leverworst perzik nijntje koekje door omstandigheden liep het avondeten even anders, werd voor Stijn een broodje kipfilet, cracker boter en een banaan...
-2 volk bth smeerworst -beker thee -1,5 banaan -bakje druifjes -water -rijstewafel -1,5 volk bth jam -beker diksap -soepstengel -halve eierkoek -gebakken mini krieltjes, rodekool en paar stukjes vlees -danoontje -bakje aardbeien -water -flesje melk
Ontbijt: Bordje pap van opvolgmelk Tussendoor: Franse kwark en 80cc water Lunch: 1 boterham met muisjes en 100cc melk Tussendoor: 1 soepstengel en sap Straks nog fruit Avondeten: broccoli/bloemkool, aardappel, toetje Om 19.00 165cc melk
-2 volk bth gesmolten kaas -2 bekers thee -bakje druiven -rijstewafel -halve soepstengel -1,5 volk bth pindakaas -beker diksap -likkoekje -flink bord spaghetti met roomsausje met kipfilet, ui, prei en parmezaanse kaas -kwarktoetje -water -fles melk
Broodje aardbeienjam + kiwi mini ontbijtkoekje craquotte kaas + banaan yoghurt met geraspte appel paar hapjes macaroni (met courgette, ui, champignons, boursin cuisine), toetje wel op...
halve boterham met 165cc halve boterham met 100cc cracker met sap stukje aardappel met sperziebonen en appelmoes toe 200cc
Pap Banaan en kiwi en wat diksap Broodje appelstroop en fles 180/6 Nijntje koek en wat diksap Sperziebonen, aardappels en yoghurt toe
Daar ben ik ook weer eens Vigo is inmiddels ruim 8 maanden en vindt eten 1 van de leukste dingen om te doen Vandaag heeft hij dit menu: 07.00 180/6 met 2 schepjes bambix pap 09.30 vers fruit bestaande uit een mango/avocado smoothie 12.30 2 volkoren boterhammen (baby smeerkass en kipfilet) 15.00 tussendoortje (vandaag een bakje yoghurt met wat aardbeitjes) 17.00 brocolli met een kabeljauw filetje 19.00 210/7