Bordje pap franse kwark met mango stukjes en wat slokjes water onderweg een boterham en 135cc melk op de terugweg geslapen, daarna 100cc sap broccoli / bloemkool, aardappel en toetje 150/5 aangeboden en 140 opgedronken
Broodje aardbeienjam + mandarijn stukje appeltaart en zakje chips (verjaardag) banaan aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus en een stukje zalm, toetje toe
Pap Fruitpotje en diksap Broodje en melk Kaasstengeltje met wat diksap Broccoli en aardappels en yoghurt toe
broodje kipfilet met 165cc melk stukje banaan broodje appelstroop 100 cc melk cracotte met sap en daarna nog water stukjes aardappel, groente wilde ze niet 165cc
Broodje appelstroop + kiwi zakje goodies knijpfruit (had ie zelf uit de la gepakt) broodje gebraden gehakt + perzik bakje gemengd fruit (ananas/meloen/appel/druiven) en we gaan zo aan de zelfgemaakte groentesoep....
Gisteren: Bordje pap + 20cc melk Bij de oppas fruit Boterham met ? en 135cc melk Lange vinger Thuis nog wat drinken Stampot andijvie, toetje en wat drinken 130cc melk
hier is het uitproberen wan mijn uk wil vaak de fles niet. hij is de 21ste 6 maand dit schema wil ik nu gaan proberen: 6:00 fles 180+6 ( daar wil ik vanaf nu zonnigontbijtpap aan toe gaan voegen ) 9:00 9:30 fruithapje 11:00 fles 180+ die wil ik nu naar 12:00 doen omdat hij deze fles weigert. 13:30 geprakte liga ( wil nu kijken of ik kan varieren met bijvoorbeeld beschuit met thee eroverheen, soepstengel ) 15:00 was eerst fles laat ik vanaf gisteren vervallen 16:30 avondprak vanaf vandaag proberen met vlees met toetje na hij eet nog maar erg weinig groente. mischien vind hij de 6 maand potjes lekkerder en eet hij meer ) 19:30 laatste fles met pap ( ga ik nu varieren. de ene x bicuit avonpap de andere x rijstebloem etc ) en rond 21:00 gaat hij naar bed. het is een beetje rommelig schema maar op een andere manier wil het nog niet lukken helaas.
Vandaag bordje pap en 20cc melk abrikoos en appel geprakt, daarna nog een stuk banaan een boterham met chocoladepasta en 80cc melk vanmiddag krijgt ze een soepstengel en bij de oppas nog wat drinken avondeten moet ik nog ff klaarmaken (eet bij de oppas) als manlief haar haalt gaat ze daarna in badje en nog 135cc melk
Broodje smeerworst + kiwi broodje kaas + perzik banaan spaghetti en toetje toe, en helemaal zelf met z'n vork en lepel gegeten
haha super leuke foto ! hier vandaag op verjaardag geweest van mijn schoonzus de hele dag bleven daar ook eten dus liep beetje anders boterham met appelstroop en 165cc boterham met pindakaas en 100cc cracker, stukje tomaat , goodie chippie 100 cc thee pompoen soep met stukjes stokbrood 165cc melk
Hier vandaag: Pap 1/2 appel en 1/2 banaan met wat diksap Broodje met jam en fles met melk Nijntje koek en diksap Fusili met tomaten groenten saus en yoghurt toe
-2 volk bth smeerkaas -beker thee -2 bananen en 1 manderijn -fles melk -2 volk bth roomkaas -1 biscuitje -volkoren cracker -diksap -ovenfriet, brocolli, kipfilet -danoontje -flesje thee
Pap Peer en kiwi en wat diksap Boterham met jam en melk Babykoekje en wat diksap Bami en wat kroepoek en yoghurt toe
Om 6.00 Bordje pap Bij de oppas: om 10.00 180/6 Thuis: 1/2 bolletje en 90/3 Onderweg paar patatjes Thuis: soepstengel en sap Spruitjes, aardapoel, toetje 120/4 Rommeltje
Van de week heeft meneer 2,5 pannenkoek en een heel bakje, dat is 250 gram, snoeptomaatjes gegeten...en nog een toetje toe En we zijn gister uiteten geweest, zie foto Vandaag begonnen met een broodje ham, banaan, broodje kipfilet en een mandarijn, vanmiddag nog iets van fruit of een koekje en vanavond gaan we aan de pompoenstamppot...geen idee wat ik daarvan moet verwachten?!?
Ontbijt bordje pap Bij de oppas: appel, drinken, boterham met appelstroop, soepstengel Thuis: tuitbeker met water spinazie, aardappel, toetje 120/3
halve boterham met boterhamworst en 165 cc stukje fruit halve boterham met beker koemelk ongeveer 120cc cracotte en wat water paar worteltjes en stukjes aardappel 165cc melk
Pap Appel en wat diksap Broodje met appelstroop en melk Nijntje koek en diksap Macaroni en wat yoghurt toe
Vandaag: 6.15 bordje pap 7.45 120/4 en slapen 10.00 fruit en een tuitbeker water (niet helemaal op) 11.45 een boterham met smeerkaas en 100cc melk nu slaapt ze