6:15 bord pap 9:30 appel en wat diksap 12:15 broodje appelstroop en melk 15:30 Nijntje koek met diksap 17:30 aardappels ,witte bonen in tomaten saus , wat stukjes slavink yoghurt toe en nog wat slokjes diksap
Broodje kipfilet + kiwi + melk 2 cracottes boter + 2 mandarijnen + melk 2 mini goodies rijstewafeltjes + sap flink bord bami met een paar snoeptomaatjes en kroepoek, toetje toe
Gisteren: bordje pap gepureerde appel met franse kwark 1 boterham met jam en 100cc melk 's middags een dora koekje, wat drinken en halve soepstengel doperwtjes, worteltjes, aardappel en een toetje 120/3
Gister: Broodje sandwichspread koekje (bij de oppas) broodje ham + mandarijn rijstewafeltje + kiwi avondeten moest ie niet (aten sperziebonen met aardappelpuree) Er staat nu een broodje leverworst op 'm te wachten...
Bordje pap Peer en diksap Broodje appelstroop en melk Nijntje koek met diksap Gebakken aardappelen, doperwten, wat stukje boomstammetje en yoghurt toe
halve boterham met kipfilet en 165cc melk stukje banaan met 50cc thee uit een oefen beker halve boterham met 100cc koemelk cracker met 100 cc thee (veder staat er hele dag een volle tuitbeker met thee of sap klaar zodat ze zoveel kan drinken als ze wilt) zn bordje van olvarit 165cc melk
Ik zal ook weer eens mee gaan doen. Toch vind ik soms nog lastig wat ik als avondeten moet eten zodat me dochter ook mee kan eten.. Vandaag: Papfles Half potje fruit Boterham met boter en jam Halve krentenbol 2 mini rijstewafeltjes straks misschien nog een soepstengel Wij eten chili con carne maar dochter heeft diarree dus ik geef haar een potje tuingroenten met ham Saroma als toetje voor het slapen nog een klein flesje ik wil volgende week nasi maken, iemand een goed gerecht wat ook mijn dochter mee kan eten en niet te moeilijk is?
Vandaag: bordje pap potje zomerfruit 1 boterham (met moeite) en 90/3 waarvan 60 op 1 soepstengel potje avondeten hoefde ze niet (5 happen), wel toetje op straks nog een flesje melk Tussendoor drinken Niet veel dus
Kipfilet, knoflook, nasigroente/roerbakgroente erbij, 2 theelepels korianderzaad en 2 theelepels karkuma. Pan rijst koken, eventueel omelet erbij en/of wat ketjap... Recept van hier gepikt en toevallig vanavond gegeten
Vanavond dus nasi, verder vandaag: Broodje gestampte muisjes + kiwi 2 speculaasje (waren op visite) mini krentenbolletje + banaan rijstewafeltje mandarijn
Bordje pap franse kwark en 50cc water 1 boterham met smeerkaas en 60cc melk 1 boterham met boter en 100cc sap straks avondeten met de pot (hutspot) 120/3
Bordje pap Appel en wat diksap Broodje appelstroop en melk Nijntje koek en diksap Aardappels, doperwten, stukje boerengehaktrol en wat yoghurt toe
Broodje aardbeienjam 2 mandarijnen, kiwi cracotte boter mini krentenbolletje zelfgemaakte groentesoep (3x opgeschept!!!) en wat stukjes brood met pesto en mozzarella, toetje toe
Thee met melk (maar half op)+ boterham met boter Een peer Boterham met pindakaas + halve met speculaaspasta + melk Koekje Potje (we aten wraps, maar ik was uitgeschoten met de cayennepeper, dus maar gauw een potje in de magnetron gezet) Flesje melk voor het slapen gaan. Hij is heel erg verkouden, dus drinken gaat effe wat minder op het moment.
gisteren: boterham met kipfilet en 100cc melk stukje mango boterham met pindakaas en 100cc koemelk stukje ontbijtkoek en sap groente: sperziebonen met stukjes aardappel 165cc melk
Broodje ham goodies knijpfruit (tijdens het winkelen) cracotte roomkaas, roggebrood boter banaan straks nog een klein rijstwafeltje denk ik en vanavond eten we spaghetti
Bordje pap mango en 50cc water 1 boterham met chocopasta bij opa en oma 1 boterham met boter en sap groentetrio, aardappel, toetje
Melk Liga/melk/brood ( ze was bij oma, vandaar de liga) Fruitmix van olvarit Andijvie, aardappel en kabeljauw... Ze vond het heerlijk. Met yoghurt toe Melk