gisteren: bordje pap mandarijntje en thee 1 boterham met boterham worst , bekertje melk Nijntje koekje sap Witlof met ham en kaas tot nu toe: Bordje pap banaan 1 boterham met smeerkaas en bekertje melk straks nog wat sap en een cracker. vanavond eten we een ovenschotel met sperziebonen.
Vandaag: Broodje appelstroop en melk Banaan en diksap Broodje chocopasta en melk Wat hapjes taart Nijntje koek en diksap Potje en yoghurt toe.
Broodje gestampte muisjes, melk banaan broodje gebraden gehakt, kiwi, melk bakje druiven, diksap kaasfondue (twee stokbroodjes, paar stukjes tomaat, meer wilde hij niet proeven), toetje toe klein bekertje melk voor het slapen gaan
Gisteren (vandaag was ik aan het werk, dochter was bij me ouders) Papfles Schaaltje druiven 1 boterham met leverpastei en melk Nijntje koek en roosvicee Halve soepstengel Hollandse lasagne met knolselderij uit het opperdepop boek en magere yoghurt aardbei Flesje 100/3 ze nam maar een paar slokjes
Gisteren verder nog een cracker beker drinken bruine bonen, aardappels, toetje beetje melk voor het slapen
Maar weer een keer melden wat er gegeten wordt broodje appelstroop, beker melk banaan broodje kipfilet (voor de helft maar op), kiwi, beker melk flinke bak aardbeien, beker diksap vanavond eten we rijst met broccoli, tomaat en gehakt....toetje toe en dan nog een klein bekertje melk voor het slapen gaan.
Broodje chocopasta en wat melk Appel en diksap Broodje jam en melk Nijntje koek en diksap Stamppot andijvie met spekjes en boomstammetje en yoghurt toe
Bordje Bambix en beker melk Fruitmix en bekertje sap 2 broodjes met sandwich en bekertje thee Liga en bekertje sap Kippensoep en yoghurt en nog een bekertje sap.
Gisteren: Bordje pap 2 crackers van lu 5 aardbeien en wat drinken 1 boterham met smeerkaas en karnemelk Fruitreepje en wat drinken Hutspot (heb ik net de luier van, pffff) en een toetje
Gisteren: Boterham met pindakaas en bekertje melk Manderijn met wat sap Boterham met smeerkaas en bekertje melk Lange vinger en wat drinken Kippensoep met stukje stokbrood en yoghurt toe
Broodje vruchtenhagel, mandarijn, melk cracotte bakje aardbeien cracotte boter, melk nijntje koekje, diksap gaan straks aan de zuurkoolschotel, toetje toe
Broodje appelstroop en melk Banaan met diksap Broodje jam en 1/2 met chocopasta en melk Nijntje koek en diksap Macaroni en yoghurt toe
Vandaag de buit: bordje pap fruitreepje en beker roosvicee 1 boterham met smeerkaas en beker karnemelk 3 stukjes kroepoek aardappel, groente, toetje
Vandaag Bordje pap Bij de oppas fruit, drinken, boterham etc Om 15.00 thuis toen een fruitreepje en wat drinken Avondeten: mihoen, toetje en wat drinken
Broodje chocopasta en melk Appel en diksap Broodje met hagelslag en melk Nijntje koek en diksap Spruitjes, aardappels en slavink en yoghurt toe
Papfles Halve soepstengel met wat sap 1 boterham met appelstroop en flesje melk Mandarijntjes Halve rijstewafel en wat sap Pasta met champignons, paprika en rode ui en een danoontje flesje melk voor het slapen Ik zie hier vaak smeerkaas op de boterham voorbij komen. Ik geef af en toe ook smeerkaas op de boterham maar nu kwam er net op tv dat de smeerkaas die ik altijd geef veel zout in zit. Ik geef een kids versie. vraag me nu dus welke smeerkaas ik beter kan nemen, iemand een idee?
Ik gebruik zuivelspread van Milsa (aldi) als smeerkaas. Het dagmenu van gister: broodje kipfilet, kiwi, melk speculaasje, sap (opvang sportschool) broodje gebraden gehakt, mandarijn, melk bakje meloenmix, diksap, water lasagna (2x opgeschept), toetje toe En vandaag tot dusver: broodje pindakaas, melk