Ik vroeg me af of in Friso comfort pure johannesbroodpitmeel zit of is het standaard voeding gecombineerd met nutriton? Sinds onze zoon Friso standaard met nutriton krijgt gaat het poepen veel minder ( eerst 4x per dag tot 1 harde keutel per dag) en heeft hij meer last van windjes en vastzittende harde boeren. Maar met deze voeding was het spugen veel minder. Nu krijgt hij Friso comfort maar spuugt hij wel weer meer. Dit kan ook komen doordat hij onrustig is. Ook heeft hij medicatie voor spruw en ik weet niet of dat ook effect heeft op krampjes.
Beste Maggie100, Friso Comfort is een standaard voeding die al johannesbroodpitmeel bevat. het is dus vergelijkbaar met Friso standaard waaraan Nutriton is toegevoegd. Voor elke wisseling van voeding geldt dat er meestal wel 1 a 2 weken nodig zijn om aan de voeding te wennen. Als je kindje onrustig blijft neem dan even contact op met de arts om het te bespreken. ik weet niet of de medicatie voor spruw effect heeft op krampjes. Dit is ook iets wat je aan een de (huis)arts kan vragen. Veel sterkte in elk geval. Groet, Saskia