Baby 3 maanden drinkt fles moeilijk leeg

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Liedx, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,890
    404
    83
    Nederland
    Beste voedingsdeskundige,

Mijn dochterje van 15 weken drinkt heel erg lastig. Dit doet ze al wekenlang en ik weet niet zo goed meer wat ik ermee moet doen.
    Het duurt soms een uur tot 1,5 uur voordat ze de fles leeg heeft. Dit met ontzettend veel gehuil en gekrijs tussendoor. Dan wordt ze helemaal rood, begint ze te trappelen en te strekken.
    Ook komt af en toe alles er weer uit en bij elke voeding komt er wel weer een gedeelte uit. Zelfs 3 uur na de voeding komt er nog veel zure melk uit haar mondje lopen.
    Doe ik misschien iets niet goed? Waarom krijst ze zoveel tussendoor? Buiten de voedingen om is ze erg lief en vrolijk.
    We gebruiken de Philips Avent flessen met 2 gaatjes in de speen. We begonnen de spenen van 3+ maanden te gebruiken maar die lijkt ze nog niet aan te kunnen dus daar zijn we weer mee gestopt.
    Ook gebruiken we de Tommee Tippee closer to nature flessen. Het ligt er net aan welke gesterriliseerd zijn.

Alvast bedankt!

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Liedx,

Het geven van de fles gaat blijkbaar niet zo makkelijk. Daarbij geef je aan dat ze spuugt. Mogelijk heeft je kindje last van reflux of een verborgen reflux. Ik wil je daarom adviseren om dit even te bespreken met een arts.

Groet,
    Saskia

Share This Page