Binnenkort is het voor mijn meisje zover; haar eerste kinderfeestje. We gaan naar een speeltuin en de meiden krijgen allemaal een t-shirt die ze mogen versieren en wij kunnen ze meteen goed herkennen. Nu hebben we 2 kinderfeestjes gehad en ze krijgen best wat mee aan cadeautjes en snoep! Zelf ken ik dat helemaal niet maar kennelijk hoort dat er een beetje bij. Ik schrok van de hoeveelheid snoep overigens daar doen we hier 2 weken mee... Wat geven jullie mee? Ik dacht een tasje met wat kleine dingetjes erin en wat lekkers maar niet zo enorm veel...
Hier mochten ze allemaal een opgeblazen ballon mee, waren wij daar bijna meteen weer vanaf. Verder niets, vind het zelf niet zo nodig snoep mee te geven nadat ze al allerlei lekkers gehad hebben, dus daarom deden wij dat ook niet.
Het t shirt lijkt mij prima, ik doe ook niet aan snoep. Ze krijgen al genoeg. Bij ons gaat de knutsel ook mee als dat gemaakt wordt.
Ik geef altijd een klein zakje met wat speeltjes en 1 of 2 snoepdingetjes. Zeker geen hele zakken snoep oid. Ik bestel altijd op patchshopgirl, beginpagina - Patchshopgirl
Ik had iniminie Frozen boekjes ooit al meegebracht die kan ik geven en dan zoek ik bij de action er nog wat kleins bij
Hier een snoepzakje met paar snoepjes en wat speeltjes. Verder gaan ze een masker versieren en die mag ook mee.
Tshirt is erg leuk, slim en leuk om te doen!! Misschien klein zakje met uitdeel koekjes met leuk plaatje of foto. Of iets wat je dochter heeft gemaakt.een klein tekening en even scannen en uitprinten. Zou verder geen snoepzakken maken. Zo veel naar huis is onzin. ( vind ik). Wel leuk voor je dochter om nog wat te geven.
Twee jaar terug hadden de jongens op het feestje van mijn zoon allemaal een grote chocolademedaille 'gewonnen', en kregen gewoon die mee naar huis. Maar dat werd niet echt gewaardeerd door de kinderen want:' waar is het tasje dan wat we altijd meekrijgen na een feestje?' Ik was echt zo stomverbaasd. Maar omdat ik niet wil dat mijn kinderen een vreemde eend in de bijt worden omdat hun moeder er andere ideeen op na houdt geven ze nu dus wel elk jaar een tasje mee aan de kinderen. Maar ik geef wel een stuk minder dan soms wordt gedaan. Meestal ga ik naar de Action, 1 klein speelgoedje (voor dochter bijvoorbeeld allemaal een pakje prinsessenkrijtjes), 1 snoepje (volgens mij was het dit jaar een twix ofzo), een knijpfruitje soms en een ballon met zo'n elastiek eraan om zelf op te blazen. Dan vind ik het echt meer dan zat.
Ik heb dit jaar kleine mandala kleurboekjes en een leuke pen met meerdere kleuren in het tasje gedaan (samen 1 bij de Action)
Leuke tips ik heb bij Lobbes.nl leuke dingen gezien voor 0,35 per stuk maar check eerst ff de action 😉
Hier ken ik van vroeger uit al dat er vaak iets meegegeven wordt. Echt geen hele zakken snoep. Ik heb bij Emma een kleurboekje, geurgum, armbandje en een snoepje meegegeven. Gewoon van de Action en de Hema. Bij Julia gingen ze echt knutselen op het feestje zelf. Kroontje van papier, een houten kistje. Daarin heb ik van de Hema nog een ringetje erin gestopt en een prinsessen kleurboekje. Het t shirt is al genoeg hoor Het hoeft natuurlijk ook helemaal niet, wat je zelf wil en denk ik ook gewend bent.
Hier drie feestjes gehad tot nog toe en het eerste jaar hadden ze schatkistjes versierd met stickers en glitters ed, dus die kregen ze mee naar huis (met wat snoepjes er in die ik nog over had van het feestje). Het tweede jaar had ik zakjes met kraaltjes gevuld waarmee ze zelf een armbandje met hun naam konden maken (dus met letterkralen, gewone kralen, elastiekje, enz.) en daarbij een 'speklollie' (zo'n kabelspek opgerold op een groot cakepopstokje). Afgelopen jaar had ik van die kleine bakjes van de Action gekocht, waarop ik de namen van de kinderen had geplakt en er in zaten een doosje smarties, twee snoepjes en een boksballon. Ik heb nog nooit te horen gekregen dat het te weinig was oid. En zo wel: jammer dan.
Hier staan ook erg leuke dingen tussen. En alles is gratis! bijdeb: Panda thema feest pakket.. bijdeb: Goodybag...
Hier is het ook dat ze op vrijwel elk feestje iets mee krijgen in inderdaad is het vaak (te veel) snoep. Zelf geven we ook wat mee, maar zeker geen zakken snoep. Dochter had frozen als thema. Dus het was een frozen bellenblaas met een punchballon. Zoon had een piratenfeest met schat zoeken. De schat was een piratenzakje met ooglapje, piratenmunten, medaille en een schatkistje (snoep). Dus dat kregen ze dan mee naar huis.
Ik doe niet aan traktaties in de vorm van snoep na het feestje Bij mijn dochtertje: had ik voor de meiden bij de xenos een klein houten hartje gekocht, die mochten ze zelf verven en versieren met glitters enz en daarin had ik 2 frozen armbandjes gedaan van de action. Bij zoon: een hele grote ballon die ze thuis zelf mochten opblazen. Vond het moeilijk om voor 7 en 8 jarigen iets anders leuks te bedenken hahahaa.
Hier hadden ze op het feestje van de oudste koekjes gebakken, dus iedereen kreeg een zakje eigengebakken koekjes mee. Vonden ze heel leuk. Verder had ik er geloof ik een pen in en een fluitje ofzo. Op feestjes van anderen krijgen ze niet altijd wat mee, zo wel, dan is het een klein tasje met iets vergelijkbaars. Zeker geen zakken vol.