Ik heb vanochtend voor het eerste pap uit een bordje gegeven. Het was alleen zo erg dun! Als je het plaatje ziet op de voorkant van het pak is het super dik. Ik heb 130 ml water en 7 eetl pap erin gedaan, heb uiteindelijk zelfs 8 gedaan, want het was gewoon niet te doen om te leppelen. Heeft iedereen dat, of doe ik iets verkeerd? Gr, Tinkerbel
Ik gebruik die ook en het is bij mij altijd vrij dik. Ik doe 150 water en 7 grote scheppen (eetlepels). Raar Heb je afgestreken gedaan of met een hoopje? Ik doe nl niet afgestreken.
Misschien moet ik toch wat meer op de lepel nog gooien. Kan geen kwaad toch? Ik zag ook pap van Nestle? Is dat wat? Kent iemand dat?
Echt heel apart, bij mij wordt het bijna meteen dik. Misschien inderdaad meer proberen. Ik vond die van nestle niet zo. Die wordt ook dikker naarmate het langer staat, dus daar gooi je snel te veel in en dan kun je het bijna snijden
Nou, zal morgen eens poging 2 proberen. Hij vond het in elk geval wel erg lekker! Bedankt hé. Gr, Tinkerbel
Ik let niet op het aantal schapjes, ik gooi er netzoveel in tot het te doen is met een lepel. Nu geef ik niet de appel variant maar de meergranen versie.