Amy krijgt nu om 21 uur i.p.v. 22 uur de laatste fles, alleen komt ze nu al om 6-6.30 i.p.v. 7 uur.... Maar dat komt wel weer goed. Hoe laat geven jullie de boterham?
7.15/7.45 papfles 180/6 + 5 schepjes bambix 9u/10.30 1 tot 2 stuks fruit en diksap/water 12.00/12.30 1 boterham en fles 180/6 (gaat op!) 15u bambixkoekje/rijstwafel en diksap/water 16u/17u Fles 180/6 (soms op, soms niet) 18u/18.30 Maaltijd 19u/19.30 Slapen tot een uur of 6/7 De tijden zijn een beetje een benadering, ze slaapt soms langer of heeft eerder trek. Vooral als ze op het KDV is eet ze meer, krijgt ze nog een keer een snackje. Als ik jou was zou ik inderdaad de fles van 17u laten vervallen en rond 19u de laatste fles geven. Niet meer wakker maken voor de fles, ze komt wel als ze honger heeft
Da's wel vroeg ja :s dat probleem is hier nooit geweest.... Fayley eet gewoon met de pot mee of een heel potje van 200gr en yoghurt als toetje. Misschien kan je 'smiddags een koejke ofzo geven zodat de groente wat later valt?
ze komt dus duidelijk eerder voor haar voeding... dus zo lang doorslapen is ze nog niet helemaal aan toe denk ik.... Als je nou die laatste fles gewoon in afbouwd? steeds een beetje minder aanbieden.. mischien dat ze er zo aan went. Ik liet britt haar voeding zo ineens vervallen en kwam er nog geen half uur eerder voor als dat ik haar de voeding van half 11 wel gaf.
Ik geef Amy rond 15 uur wel een koekje en diksap, maar dan eet ze om 17-18 uur geen groente of bijna niks.... wel de fles!
-sweetpee- Amy die eet al lang niet zoveel dan die kleine van jou. En als ik eerst de fles zou geven zou ze later niet eens groente eten... een moeilijke eter dus, ons dochtertje!
7.00 uur borstvoeding 10.00 uur fruithapje 12.00 uur borstvoeding 15.00 uur opvolgmelk 110 ml (meer hoeft ze niet) 17.30/18.00 uur groentehapje 19.00/19.30 borstvoeding ik ben momenteel aan het afbouwen over een paar weken krijgt ze i.p.v. borstvoeding opvolgmelk en om 15.00 dan diksap of rosivicee en dan krijgt ze ook tussendoorjtes