Wij eten sudderlappen, aardappels en boontjes. Kleine meid is 6 maand, eet nog niet zo veel, maar vind het wel heerlijk om mee te snoepen. Gister ging de rode kool en appelmoes er binnen no-time in! Ben benieuwd wat ze van sperziebonen en aardappels vind. Ze krijgt ook uit potjes, maar dat vind ze niet zo geweldig, maar heb nu andere smaken, dus ben benieuwd of ze dat lekkerder vind.
Aangezien het zelf gemaakte eten nog steeds niet in de smaak valt (fruit wel) zal het weer een Olvarit potje worden..
Een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje yoghurt ter grote van een rijstkorrel Hij vind het eten zo interessant en smakt enorm, ook volgt hij ons met z'n ogen als hij eet. Heerlijk vind ie het Loopt ook zeker 'n maand voor met lengte en gewicht dus zo heel af en toe vind ik het niet erg. 1x in de week ofzo, een mini hapje
Hier hadden we ook hollandse kost Aardappels met sugarsnaps en panga filet! Vooral de pangafilet kan mijn dochter echt van smullen
Onze dame heeft gisterenavond voor het eerst lasagne gegeten en er echt van gesmuld, haar hele portie ging naar binnen inclusief bord aflikken . Voor vanavond weet ik het nog niet.
Ons zoontje is gek op spruitjes. Wij eten ze ook vanavond, alleen eet zoon op het moment weinig tot niks, dus ben benieuwd of het vanavond wel lukt. Daarbij eten we gekookte aardappels en een stukje kipfilet.
Hetzelfde als ons: bladspinazie met uitje en champignons, ketjap erdoor en wat kruiden, aardappeltoefjes uit de oven en een speklapje (ik sta altijd een stukje van "mijn" vlees af anders vind ik het te veel voor hem).
Jongste heeft net bloemkool met aardappel en een scheutje zonnebloemolie gegeten en gaat zo naar bed en oudste wilde vandaag broccoli en ik bak aardappelen en een rundervink erbij.
Ik had voor vanavond gebakken aardappeltjes kip en wortel. Maar echt zin had hi niet. Erg verkouden en snotterig. Morgen eten we boerenkool, mag een baby van 9 maanden dat?