Eet hij ook niet Quinn is echt heel goed in weigeren, is zijn talend, best knap toch? Hij weigerd al vanaf 8 maanden, met heel af en toe een opleving, heel af en toe
Herkenbaar hoor! Julia eet nu sinds een week weer, maar daarvoor 4 maanden géén avondeten (ook geen toetje of iets anders). Geen oplevingen, alleen maar soms weken dat ze dan ook geen brood wilde Maarrrr, bij ons is het goed gekomen! Zomaar, niks voor gedaan, opeens wilde ze weer eten. Ik snap er niks van!!! CB zei trouwens dat groente weigeren niet erg was, zolang ze wel fruit at. Dat deed ze al die tijd wel aardig, dus dat gaven we maar gewoon vaak!
wij hebben geluk, die van ons eet alles, hij heeft even geen nieuwe haring gelust en witlof en hij eet dit nu wel weer. Witlof gruwelde hij bij, dus ik kook wat anders voor hem, toen wilde hij het van ons bord hebben, dus ik heb de groente geruild en hij at het zo op. Hij eet spruiten nog rauw. Maar we hebben maanden slaapprobleem gehad met hem, dus overal is wel iets volgens mij! gr brenda
oooo dat is minder! We hebben het slaapprobleem na 7 mnd kunnen oplossen, we zijn dolblij! Maar vervelend hoor als je beide hebt. We hebben gewoon geluk gehad dat onze zoon alles lekker vind qua groente enz. Lijkt niet op zijn vader (die heeft veel wat hij niet lust). Ik heb altijd gezegd dat hij nooit mag laten merken als hij iets niet lust! ook dat hij dit nooit mag zeggen! Anders moet hij het verplicht eten..... hiihhi
Luca heeft 1 gerecht wat hij op dit moment wel wil eten, pannenkoeken met spek maar dat ga ik hem natuuurlijk niet elke avond geven. Morgen eten we kipflet, zelfgemaakte rosti en worteltjes en dan weet ik al wat er gaat gebeuren. Hij krijgt zijn bordje voor zich, hij kijkt ernaar, pakt het eten vast, likt eraan, legt het terug en zet het bord ver voor zich uit op tafel en zegt 'op'. Dat was dan het avondeten van Luca. Zo gaat dat al maanden. Hij eet gelukkig wel goed fruit en brood en fruit geven we hem dan ook maar voldoende. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff het is wel lastig.
Quinn proeft het niet eens, en ja pannenkoeken zijn hier ook favo!! Maar ook dan slaapt hij bijv niet door, dus dat kan ook niet gelinkt worden aan elkaar Quinn lust niet eens patat, hij lust helemaal niks iets met aardappels. Hij heeft een kleine fase gehad dat hij zijn brood in de soep doopte, en had er een mini aardappel in gedaan, nou toen was het direct klaar na een hap :S hij vist het er zo uit
Ik had helaas gelijk , hij heeft dus niks gegeten van zijn avondeten, ja een bakje appelmoes als toetje. Gelukkig wel een hele grote appel gehad en als ontbijt 1 boterham en als lunch 2 boterhammen met appelstroop. Vanmiddag een volkoren biscuitje. Qua drinken zit het wel goed, vandaag ongeveer 900cc incl 300c melk.
Frusterend he?! Hier ging het vanavond ook weer zo... Had pasta gemaakt (wat ie ooit wel luste). Meneer kijkt, schuift bord weg en zegt "klaar!". En ook yoghurt luste hij niet. Doorslapen en eten heeft hier ook nog nooit iets met elkaar te maken gehad. @Ikke, Gijs walgt ook van aardappel. Als ie zich ooit per ongeluk vergist en een stukje binnen krijgt.. komt alles er meteen weer uit. Dit geldt voor gekookt, gebakken, puree & frietjes.
hier ook een allesvreter. Ik heb nog niets gegeven wat hij niet lust. Hij lust zelfs mosterd haha. dat zal hij wel van mij hebben
@gentle: goed om te lezen dat ze weer lekker eet! Hier eet ze alle groenten tot nu toe. Er is niet iets wat ze structureel weigert. De ene keer heeft ze wel eens geen zin in iets, maar de volgende keer eet ze het gewoon op. Echt heel lekker merk ik wel spinazie komkommer en als het tot groente gerekend kan worden: olijven.
Mijn zoontje pakt alles wat op zijn bordje ligt, stopt het in de mond, haalt het er weer uit, legt het weer terug, pakt zijn bordje en schuift het voor zich uit en zegt 'op'. Heel per ongeluk slikt hij soms was door en daar schrikt hij dan zelf van. Dat was zijn avondeten. Zo gaat het bijna elke avond al een jaar lang.
Hier eten ze bijna alles wel, alleen zuurkool liever niet. Soms hebben ze wel dagen er bij dat het ind 1 hapje is en dan roepen klaar.....