Gratis af te halen.. klussende echtgenoot

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ken je dat.. mannetje die overijverig gaat klussen en dat dingen misgaan en hij alleen nog maar loopt te vloeken? Iedereen kan beter aan de kant gaan dan.
    Boormachines zijn leeg.. en wie hebben dat dan gedaan? kids en ik
    Gereedschap is niet te vinden.. dus wie hebben het dan kwijt gemaakt? kids en ik
    Gereedschap gaat kapot terwijl hij het gebruikt... en wie krijgt dan de schuld? kids en ik
    Verf droogt niet, dingetjes gaan niet los en blijkbaar moet hard schelden helpen...

Volgende keer als hij bedenkt dat die handig wilt gaan doen..

ga ik op vakantie!

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

whaha wat een verhaal
    helaas zijn vele mannen zo en als het mis gaat of het niet lukt krijgen wij vrouwen het altijd te verduren
    kan begrijpen dat je het niet zo leuk vind whaha
    maar meis bedenk het zo als het klaar is is het ook weer mooi als het goed is.
    succes meissie

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ach meid, heb het wel even met je te doen. Zo afentoe vraag ik me ook wel eens af. Waaaaarom wil ik in vredes naam een 3de kind.
    Ik heb er al 2, een kleine EN EEN GROTE;)

Blijven vol houden of hem op puppie curses sturen zou ik zeggen:p

Liefs Janna

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hahahaha , ken het van mijn vader , die is niet te genieten als hij gaat klussen of bijv. een televisie of zo instellen of iets op de computer doen dat niet lukt .. is ie ook zo gezellig .. :D

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mhwuhahahahah die van mij is precies zo ;). GEwoon lekker ffies een blokje om gaan lopen en gewoon relaxed reageren... Ja schat, is goed schat!

Whahahahahaaha,,, ze houden vanzelf op ;).

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Heel herkenbaar!

Hier begint ie altijd vol goede moed, en als het dan idd een beetje tegenzit begint het al....

Ik noem hem altijd bob de bouwer....kunnen wij het maken, nee, net niet :D

Sterkte iig ;)

groetjes Setje

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahaha ik ken dit heel goed ja. vriendlief is niet zo heel erg handig :p toen hij vorig jaar naar den haag verhuiste om bij mij te komen wonen, nam hij zijn lcd-televisie mee. nou die moest opgehangen worden aan de muur en dat zou hij wel 'even' doen.
    ik merkte al na 5 minuten dat hij ging stressen dus ik dacht ga wel even boodschappen doen. kom ik terug, is hij nog bezig. ondertussen zaten er al 2 verkeerde gaten in de muur, maar ja hij zei dat we die toch niet zagen als de tv er voor hing haha..nou oke daar had hij een punt. maar ik was serieus nog geen minuut binnen en toen brak er weer een stuk van de muur af hahahahaha, maaaaaar dat was dus mijn schuld, want ik was thuis gekomen.
    nou zo wordt ie helemaal mooi!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook hetzelfde haha, ben blij dat ik dus niet de enige 'eeuwige schuldige' ben van alles.

Toen wij ons nieuwe bed, nachtkastjes en kaptafeltje kregen heeft mijn man de kastjes niet goed in elkaar gezet waardoor steeds de voorkant van de laadjes eraf vielen.
    Na serieus jaren zeuren heeft hij vorige week (vlak voor het eten, ook zo'n fijne tijd) de kastjes in elkaar gezet. Ging natuurlijk niet zoals hij wilde en inderdaad ook een hoop gezeur. Uiteindelijk kreeg ik de schuld, want hij had ze destijds echt wel goed in elkaar gezet en ik had ze gewoon allemaal gesloopt met mijn lompigheid.
    Ja hoor, alle 8 laadjes gesloopt.. I dont think so.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Ja kom zeg! Hoe durf je dan ook midden in zijn klussigheid weer thuis te komen! Hij was toch nog niet klaar! Snapt toch ook zelf wel dat je dat niet kan maken!:$

:p

Ik krijg gelukkig nergens de schuld van ...naja...niet van klus dingen die mis gaan dan. Meer van dat ik dingen niet genoeg uitleg en hij dan iets anders snapt als wat ik wil dat hij doet..euh.. Nja fictief voorbeeldje:
    Ik zeg hang hem maar in het midden van die muur en dan krijg je bvb een schilderijtje WEL precies uitgemeten in het midden .....tegen het plafond geplakt!
    Tja dat hij uiteraard n stuk naar beneden hoort DAT had ik er dan niet bij verteld. Gezond boeren verstand noemen ze dat bij ons....magoe...;)
    Tja ik gooi het er maar op dat hij een domme amsterdammer is. En hij dat ik een reserve belg ben (eindhovense) Dan zal de waarheid wel ergens in het midden liggen heh? :p
    Maar wil die klussende man wel even hebben hoor...als ik hem daarna weer terug mag brengen. Heb hier nogal wat half afgewerkte klusjes door heel het huis nml. Ik heb dan weer zo'n man die aan n klus begint en hem dan half afwerkt om aan de volgende te beginnen....;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig hier in het bezit van een prima functionerend exemplaar!
    Succes met je klusser / prutser :D

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    die van mij heeft twee linker handden en na drie jaar is nog het helft van het huis niet af,, en ik ben er ok slecht in,,volgend huis, wordt gewoon iemand ingehuurd want dit is ook niets,,

maar dat vloeken aa haaa dat heb ik ook vaak genoeg horen voorbij komen.

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hihihi ik herken mijzelf helemaal in jou!!!
    verschrikkelijk als iets even niet lukt of nie mee wil werken...
    wij hebben een hon d dus ik ga dan meestal ff lekker een rondje lopen....

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja nu je t zo zegt...wel stom van me zeg..hoe durf ik dat te doen!:D ik ga gelijk sorry zeggen tegen m dat ik een jaar geleden zo ontzettend dom ben geweest en dat t me echt vreselijk spijt en dat ik beloof volgende keer de hele dag buiten rondjes zou gaan lopen, door weer en wind.;):p

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zucht..........ook hier erg herkenbaar

15. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

JA ik wil hem wel!
    Beter een tierende klusser dan geen klusser.
    Die van mij weet dat hij er niet handig in is, dus die begint er al helemaal niet aan. Moeders kan dus de klusjes doen hier ;)

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Kijk ZO mag ik het horen meid! Fijn dat ik heb mogen bijdragen in het beteren van jou leven en jullie relatie! :D;):p

Gelukkig ben ik vanavond helemaal niet melig en houd ik verder ook niet van sarcasme ;)

Ik bedenk me nu dat ik toen ik nog bij mn moeder woonde wel altijd zoiets had als mijn vader en moeder weer eens wat aan het huis gingen doen. Dan ging ik ook maar even een blokje om ofzo. En dan bij thuis komst even voorzichtig luisteren of het al weer bekoelt was enzo :D

17. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zou willen dat me ventje daarom zou schelden.
    Hij doet echt niks hier in huis, puur omdat hij het niet kan.
    Dus ik mag alles zelf doen..

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier een die altijd op zichzelf gaat schelden. En dan moet ik weer verzinnen dat: "iedereen maakt weleens een foutje schat"
    "je bent misschien wat langer bezig, maar 't hang toch?"
    "ach, dat het scheef staat ziet geen hond"
    "lieverd, dat kiertje geeft niks, dan zie je tenminste dat
    het met de hand gemaakt is" ;)

En dan maar hopen dat 'ie het goed opvat, de schat. Oja en hopen dat hij zijn zooi opruimt als 'ie klaar is....;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook hier in het bezit van 'zo'n klusmonster...
    Vreeeeeeeeeselijk.

Als ik zelf heel handig was geweest...deed ik het ALLEMAAL zelf!!
    Mocht hij gaan poetsen.(alsof dat niet tot vloeken en chagrijnigheid zou uitlopen;))

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier een vent de prima kan klussen, gelukkig.. al gaat dat idd wel met gescheld en getier gepaard helaas.. hij maakt het gelukkig wel altijd af en met een beetje geluk ruimt hij de boel ook nog op..
    Laatst moest hij spotjes ophangen in de slaapkamer, dat MOEST van mij, want daar kwam het straks niet van.. Lampjes opgehaald, maarja dat zijn gewoon rotdingen om in elkaar te zetten, beschrijving was ook totaal niet duidelijk dus wij weer terug, kerel van de bouwmarkt heeft het in elkaar gezet... 4uur later en 10keer uitgevallen stroom toch maar even eten, *met zijn humeur vond ik het lief dat er nog een complimentje vanaf kon dat het zo lekker gesmaakt had* en weer naar boven.. en ja hoor, na een half uurtje zwoegen hangen ze en ze doen het ook nog :D gelukkig kan ik zelf ook een heleboel zelf, dus als hij er niet is doordeweeks, doe ik de kleine dingetjes zoals plankjes e.d. ophangen, gordijnrails ophangen e.d. voor dat gepriegel heeft hij geen geduld haha..

Deel Deze Pagina