ooowww. .. dit toppic is niet goed voor de lijn... krijg er honger van..hihih... heb zelf net (heeeel verstandig..) een eierkoek en een glas water op...
Erg, he..? Maar ach, ik ben zwanger en verder gedraag ik me altijd keurig, dus vond dat ik wel 'n keertje mocht, haha! (was overigens om half 6 al op; scheelt ook misschien...)
chips valt nog mee, in mijn zwangerschap at ik om 8uur morgens kaassoufle's dat is pas erg haha succes met de laatste loodjes!
Ooooooooh, ook lekker!! 8) Heb gelukkig wel al afgesproken dat we van de week weer es patatjes gaan halen : doen we ook zelden, dus verheug me er al enorm op!
kaassoufles om 8 uur 's ochtends? Mmm, toch een keer proberen. Nu eet ik chocoladevla met een dot slagroom.
oh ja die kaassouffle's gingen als water erin hier Had ook een flinke peren ijsjes tik Deze 2 dingen eet ik verder eigelijk nooit meer, was echt een zwangerschaps kwaal chocoladevla lekkerrrr! Heb ik hier ook nog staan, klinkt verleidelijk maar die kippebouten gaan eerst mn buikje in
Haha jij ook al?! Zit nu nog met die verslaving..en ik ben niet eens zwanger meer hihi Op dit moment eet ik een halve pizza mijn vriend en ik delen er 1 En heb een glas melk..