Kruidenthee, diksap tropische vruchten en een biologische volkorenkoek. Want dat vindt mijn kindje zo lekker.
gekookt eitje, fruit en een bakkie thee (vergeten brood te halen en mijn man neemt dat mee vanuit zijn werk dus alles eetbaar maar uit de kast geschraapt)
Ik heb ook erg veel zin in iets, maar ik ben aan de lijn, Ik zit dus nu honger te lijden, Ga nu een kop koffie maken.
Ik drink Go Fast, een soort Red Bull achtig drankje....want Yelena heeft me van een uur of 6 tot 9 uur wakker gehouden en ik moest daarna met haar naar de dokter...lopend door weer en wind en ook nog eens booschappen doen. Dat gaat niet echt lekker met een huilend kind in een draagzak. Pffff.
Vers maanzaad broodje (vanochtend bij de bakker gekocht) met een gekookt eitje en kaas..Beker melk en een glas geperste sinaasappels..
ik heb nog eierkoeken is dat wat? en anders: tucjes, japanse mix, popcorn, cup a soup, en oh ja ook nog chocolade cookies....
wilde een eitje bakken maar lust nooit geen ei meer. er zat een extratje in bahbah. een inieminiekuikentje iek. heb maar even wat kaasbroodjes in de oven gedaan en teriwjl ik wacht eet ik wat van die gummie snoepjes haha