Hope so! morgen mn eerste NOD (uitgaande van vorige cyclus) kheb mn banner gezet met NOD 14DPO.. vorige cyclus was mn ei op dezelfde dag en had ik op "deze dag" al duidelijke ongikramp en bruinverlies geloof ik.. Dus het is spannneennddd... zeker omdat ik echt niet aan eten moet denken.. blugh!
ga zo ff een Duitse bol eten en warme chocomel drinken,voordat we in dit baggerweer naar het zwembad gaan.
ga es even iets lekkers zoeken. nog niet zoveel gegeten vandaag eigenlij. denk dat het een eierkoek wordt.
eierkoek is op. nu eet ik tortilla chips maar daar kap ik maar es mee want die zijn voor zo bij de chili sin carne hahaha
Getverederrie, heb ik ook weleens gehad, je schrikt je kapot om vervolgens jezelf idd voor te nemen nooit meer ei te eten... Maar ik eet nu wel weer ei hoor, haha, al kijk ik altijd extra goed... Ik eet nu kersenijs met hele kersen en stukjes chocola erin van de AH, zit ook in zo'n beker als ben&jerry's, lekker hoor
@ henkie: ben voor de cup a soup gegaan, bedankt voor de tip @ lovewinnie: jakkie, daar ben ik dus altijd bang voor... Kan me voorstellen dat je nooit meer ei wilt nu... en dan ontopic: nog niks, maar ga zo twee bruine boterhammen met gekookte worst eten (mijn nieuwe verslaving. Gek voor een vegetarier? O)
Bakkie senseo hier ook! En verder: yoghurt met een banaan erin, en een witte chocoladereep (de hele reep ja ). Ik weet 't, een rare combinatie!
2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met chocoladepasta, 1 kopje thee en een glas water, vitaminepil en 2 mandarijntjes