ok! ja heb er al weleens mee in mehanden gestaan. ik ben nl een hele slechte fruit eter. en ook vruchtensap krijg ik moeilijk weg. nu ik zwanger ben probeer ik iedere dag een stuk fruit te eten maar meer krijg ik echt niet weg. lust eigenlijk alleen banaan en mandarijn. groente lust ik weer wel graag. en ik dacht misschien is dat dan wel een keer lekker ter afwisseling. ik zal het eens proberen! bedankt
Graag gedaan. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Heb je al eens geprobeerd zelf een smoothie/milkshake te maken? Die vind ik vaak veeeel lekkerder dan wat je in de winkel koopt.
stukje kaas en jawel....weeeer een kopje thee (maar ik heb net ook chocolademelk gehad voor de afwisseling en voor ik naar bed ga drink ik nog wat melk) maar inderdaad....weer aan de thee nu
@ henkie: oeh, spannend! Ben benieuwd... Hier op dit moment m'n vitaminepil met water. Ga zo maar een appel eten denk ik
lekkere poffertjes(wel kant en klaar van de AH.mmmmmm. strax een lekkere chocolade wafel van snack a jackssssssss.