Waarom niet! Gelijk heb je. Genieten! Als je daarnaast maar 1,5 liter van wat anders drinkt is er weinig aan de hand.
ook ik drink regelmatig alcohol (en dat kan van alles zijn, van zoete wijn tot jenever ) alleen niet dagelijks en ook niet in grote hoeveelheden. Ook moet er iemand zijn die hetzelfde meedrinkt haha, alleen vind ik er niks aan En man en ik drinken nooit tegelijkertijd als we kinderen in huis hebben, dus die valt af
Soms in de ochtend een kopje koffie, voor de rest water en thee (groene thee overdag & rooibos in de avond)
Hahaha lijkt mij wel zo verstandig hier drinken we weleens een wijntje samen, maar echt drinken samen doen we ook niet mr
Hier ook, mijn ouders dronken altijd wijn bij het eten, gewoon voor de gezelligheid en mijn man ook. Ik vind zoet/ frisse wijn heerlijk, of bij een feestje een glas Cava of zo.
Ik drink koffie, thee en water. Koffie alleen in de ochtend en de vroege middag (anders slaap ik niet ). In het weekend her en der een wijntje of een borrel (Grand Marnier, Baileys)
Buiten de zwangerschap om kom ik wel op ruim 3 liter per dag, 2 flesjes water 2 flesjes ranja paar glazen appelsap en in de avond glaasje cola Nu in deze zwangerschap houd ik maar weinig binnen, met een beetje geluk kom ik aan de liter per dag en met nog meer geluk blijft er ook nog iets zitten, water ranja en cola kan ik niet meer verdragen, alleen appelsap. Alcohol drink ik eigenlijk echt nooit, 1 keer in de 2/3 jaar is veel
ik drink 1.5 liter thee per dag en soms gewoon water. 1 keer per maand in het weekend een glaasje alcohol.
Haha grappig! Hier bedoelen we met ranja/limonade aanmaak spul. Fris is koolzuurhoudende drank en met sappie wordt sap uit een pak bedoelt 😄 kom uit Drenthe.
Ik drink echt veel te weinig helaas. Ik vergeet het gewoon vaak. Zeker als ik thuis ben. Dan drink ik regelmatig maar een halve liter. OP een werkdag ongeveer 1 á 1.5 liter per dag.
4-5 Kopjes koffie met melk of zwart per dag.. wil dit eigenlijk minderen voor de rest alleen maar water denk dat ik zo rond de 2-2,5 liter zit
Koffie zwart (best veel, vooral wanneer ik werk), cappuccino (soms), water en thee. Zeker 2 liter per dag in totaal. Dat heb ik mezelf echt moeten aanleren; voordat ik m'n eetgewoontes aangepast heb, dronk ik nauwelijks. Nu is het een standaard ritme. S'ochtends: koffie (een kop of 4/5, verdeeld over de hele ochtend) Bij het eerste tussendoortje 2 glazen water. Lunch: 2 glazen water en / of thee. Na de lunch koffie. Bij het tweede tussendoortje ook weer twee glazen water. Avondeten: water. Na het eten: koffie. Gedurende de avond: water en/of thee. Als ik op stap ga drink ik bier. (maar dat is niet vaak. 1x per maand ongeveer). In de zomer kan ik nog wel eens thuis genieten van een rosétje of een mojito.. Op zo'n lange zwoele zomeravond.
Op een dag gemiddeld: 😃 - 3 liter water - 1 à 2 groente/fruit smoothies - 2 koppen koffie - 2 koppen groene thee Frisdrank drink ik hoogstens 1x per maand een glas, een wijntje/cocktail ook zoiets. 🍹
Ik drink 3 a 4 koppen thee en daarnaast heel veel water. Ik denk dat ik wel op 1.5 liter per dag kom. In het weekend drink ik ook wel frisdrank.
Ik drink bij het ontbijt thee, tussendoor koffie, water bij de lunch, nog een keer thee, water bij de avondmaaltijd en als afsluiter thee. Ik probeer nog water tussendoor te drinken, maar vaak vergeet ik dat.
Ik vergeet vaak te drinken. Soms is het half 4 en dan bedenk ik me goh wat heb ik een hoofdpijn, oh heb nog niks gedronken... Maar meestal drink ik paar glazen water en soms vervang ik dat voor 1 a 2 koppen thee, magere melk bij het avond eten, kop koffie in de avond en soms nog een glas ijsthee zero in de late avond. Héél heel soms een gills 0% Verder nooit alcohol, vind het niet lekker en zoete drankjes houd ik ook niet van. Soms neem ik nog vers geperst fruit of een sapje, maar is vaak ook maar 1x per maand ofzo.