Heftige brandende en stekende pijnvlagen in vagina

Discussie in 'Gezondheid' gestart door shewolf, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    Zoals de titel al aangeeft heb ik dus sinds gisterenmiddag last van zo nu en dan aanvallen hiervan. Vanmorgen de verloskundige gebeld, die had geen idee wat het kon zijn. Toch nog de huisarts gebeld, die moet ik vanmiddag voor telefonisch spreekuur terug bellen.

Heeft iemand hier ook last van gehad? Het gevoel komt zo nu en dan, echt hele scherpe pijn (tranen springen in mn ogen terwijl ik toch echt een hoge pijngrens heb) en een brandend gevoel. Na een half minuutje ofzo neemt het af en ebt het gevoel weg. Plassen doet geen pijn, en ik heb geen bloeding gehad.

2. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb wel eens heftige steken in mijn vagina ... Het brandende gevoel niet zo ..

3. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    En weet je waardoor dat komt?

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die steken herken ik ook wel. Volgens mij is dat een vorm van bandenpijn. Maar dat branderige gevoel herken ik niet. Denk dat de dokter toch een uitstrijkje zal willen maken om een schimmel oid uit te sluiten.

5. Marin89

Marin89 Lid

1 feb 2012
    14
    0
    0
    Onze puppy "bengel"
    Purmerend
    dat stekende gevoel ken ik wel,,, dat duurt vaak maar eventjes en ebt dan weer weg. een branderig gevoel duid denk ik eerder op een schimmel... (daar ben je tijdens de zwangerschap wat gevoeliger voor)

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk ook meteen een schimmel, heb hem deze zwangerschap al twee keer gehad:(

7. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    Het kan natuurlijk van alles zijn. Ikzelf had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook en had een aardige blaasontsteking en een infectie. Ik zat af en toe met natte lappen te koelen:( Zou er ff mee naar de dokter gaan en even niet met vaginale zeep wassen... weet niet of je dat deed....
    Vervelend meid

8. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de huisarts vrijdag gebeld, maar kwam erg lang in de wacht te staan. Ik heb het toen opgegeven, ook omdat dat om half 2 was, en ik om 7 uur voor het laatst er last van had.

Sindsdien heb ik er geen last meer van gehad, dus ik kijk het nog even aan.

Bedankt allemaal.

Deel Deze Pagina