Wat en waar?! :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Lachebekje87, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar gaan jullie heen?

1. Ik blijf lekker waar ik ben!

2. Nederland

3. Engeland

4. België

5. Ergens anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Australïe en Nieuw-Zeeland moet je schijnt al een miljoen ( in belgische frank dacht ik! :D) hebben per persoon voor je zelfs nog maar daar mag gaan wonen.. Men leerkracht godsdienst zei steeds dat hij naar Nieuw-Zeeland of Australïe zou willen verhuizen moest het bedrag per persoon niet zo hoog liggen :)

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Als je een beroep hebt die daar gevraagt wordt,kan je ook binnen komen maar dan nog is het een heel proces.Spreek helaas uit ervaring...:(

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als ik de kans (en het geld) had zou ik naar Ierland gaan! Verliefd op het land en de cultuur!

Heb er een paar jaar geleden 4,5 maand gewoond, wilde niet weer terug.. had alleen geen keus toen :p

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij zijn weggegaan: Naar Amerika!

Maar... We komen weer terug omdat ik me er helemaal niet thuis voel en mijn man hier moeilijk werk kan vinden. Dus ik ben heel blij dat we weer naar Nederland gaan!

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Valt mee hoor ;) Tenminste, vind ik dan. Ben aantal keer in Zweden geweest, en spreek nu wel iets Zweeds.
    Oke, kan nog steeds geen hele gesprekken voeren of een hele krant lezen, maar helemaal vreemd is het mij ook niet meer.
    Vind de taal vrij goed op te pikken.

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

als het je droom is om weg te gaan. Moet je gaan. anders echt niet.
    Wij wonen nu 6 jaar in portugal en willen niet weer terug.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij blijven waar we zijn, maar ik wil dan ook graag nog een klein beetje bij familie in de buurt blijven wonen. Nu we aan de andere kant van het land wonen dan mijn ouders, is het al lastig zat om bij elkaar langs te komen...
    Ik ben wel van plan om nog een eigen praktijk te starten, maar daar ga ik de voorbereidingen eens rustigjes aan voor starten als deze kleine prul er is en we in een lekker ritme zitten met z'n allen :)

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik blijf echt in nl. Ik zou vrienden en familie nooit zo lang kunnen missen en ik heb het gewoon prima naar mn zin hier. Moest ik een keer naar een ander land verhuizen, zou ik een paar kilometer verderop gaan, naar eekeren of merksem;)

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik zit best waar ik nu zit. Kan toch niet zonder me familie

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik wil naar Australie. Prachtig land, vriendelijke mensen en ik voelde me daar meer thuis dan hier. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we over een tijdje ook gaan. Zal geen probleem zijn, juist in zijn vakgebied is daar een enorm tekort aan mensen, en het bedrijf waar hij werkt heeft ook een kantoor in Sydney :)

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dacht dat het over vakantie ging. Maar ehum, tja als je zoiets wil doen moet je veel lef hebben, van hard werken houden, verstand hebben van zaken, goed weten wat je doet en waar je mee bezig bent, wil dat succesvol zijn. Anders denk ik dat je gewoon op moet letten niet compleet bankroet te raken.

12. Kwekijzer

Er ligt ook nog een deel achterhoek in twente. Dus ben je dan van Twente naar twente verhuisd of van gelderland naar twente, want ook in gelderland ligt achterhoek:p

13. Kwekijzer

hahaha, jij denkt ook dat het om een vakantie gaat:D

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    heb in je poll optie 1 aangeklikt omdat ik dacht dat dit om vakantie ging, ma nu ik zie dat het over eventueel emigreren gaat:

dan ga ik naar Turkije!:D
    Had al een grote stap gedaan om van rustig NL (Kom uit een klein dorpje) naar het drukke belgie/brussel te gaan emigreren voor de liefde, nu hebben we samen besloten om voor dat de kids naar de basisschool gaan, naar Turkije te emigreren:D

15. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    En hoe gaat dat dan voor jou? van NL naar België en nu van België naar Turkije? Valt dat een beetje mee? ^^ Ikzelf zou noooooit of te nimmer in Brussel willen wonen maar das mijn afkeer tegen grote steden meer hihi

16. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik heb een paar maanden in Zweden gewoond, en zou het wel leuk vinden om daarheen te migreren. De taal had ik mezelf aangeleerd via een lesprogramma op de computer en door zo veel mogelijk Zweeds te spreken. Helaas zijn m'n skills nu een beetje versleten :)

17. Dana

Dana Niet meer actief

ik zou naar Zweden willen, ben er eens geweest en het is er zo relaxed, de mensen zijn veel kalmer en beleefder en ik voelde me er een stuk minder gestressed als in NL. zelfs het verkeer daar lijkt minder gestressed en gehaast.

mijn man wil absoluut niet, die wil naar Amerika. ook compleet anders dus blijven we maar hier :D

18. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik weet zeker dat ik de rest voor mijn leven in Nederland blijf. Denk dat ik sowieso mijn man niet mee krijg, maar ook zelf zou ik het ook niet durven. Als alle dierbaren nou mee konden gaan, zou ik voor Frankrijk kiezen. Of Aruba. Maar geen koud land iig.
    Maar we hebben best veel vrienden, dus denk niet dat ik iedereen zo ver krijg:)

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Leuk om te lezen dat er nog meer Zweden liefhebbers zijn :) Mijn liefde voor Zweden is zo groot dat ik zelfs 3 Zweedse tattoo's heb ;)

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Naar de warmte maar waar.. maakt me niet zo veel uit zolang het maar niet het Midden-Oosten is.

Deel Deze Pagina