Oksels, benen (boven en onder) bikinilijn, in de zomer mijn armen en ik epileer mijn wenkbrauwen. Al sla ik dta laatste wel eens over, heb er zo'n hekel aan!
hahahaha ja vondt het ook geweldig die aflevering!! jammer dat je in het ned niet zo`n leuke woordjes kunt bedenken
Benen (meestal alleen de onderkant), down-under, oksels, wenkbrauwen en m'n onderarmen. Onderarmen doe ik omdat ik best donkere haren op m'n armen heb en ze echt lang zijn. En 't is echt zo gepiept, vindt dat er bij mij veel mooier uitzien.
Hier ook 1tje die toen ze 14 was dacht bij die enkele haartjes op mijn grote teen dat dat geschoren moest worden. Ik moet nog bedenken hoe het moet als ik straks echt tonnetje rond ben. Miss zijn er wel scheermesjes met een verlengstukje.
ik heb tegenwoordig een ideaal scheermesje voor de wenkbrauwen dus die doe ik iedere week ff t groeit zo hard mn oksels onderkantje mn onderbenen en als ik naar de sauna ga of op vakantie doe ik ook mn bovenbenen lekker glad!en ja ook op mn grote teen en altijd 1 haartje onder mn navel vaag
en wat is dat dan voor een scheermesje voor je wenkbrauwen? En effe off-topic gaat het weer een beetje
-Scheren; onderbenen, oksels, bikinilijn (heb een Wilkinson Quattro Titanium for women met een trimmer) -Epileren; wenkbrauwen en een enkele (altijd dikke zwarte) haar onder m'n kin -Waxen; snorretje @Furfactory; lol!
Ik schreer alles. Ook de onderarmen, en soms zelfs de donshaartjes op de billen en buik en borsten. (zijn haast niet zichtbaar) maar toch. Tja.. ik weet het.. tis een tik!
Ik scheer mijn benen, down under en oksels Ik heb soms een paar donkere haartjes onderaan mijn buik, die epileer ik.. en mijn wenkbrauwen epileer ik
Even kijken, mijn benen, bikinilijn en mijn oksel doe ik zelf met mijn epil/lady. De paar haartjes boven mijn bovenlip die hars ik met zo´n strip. Dan heb ik sinds ik zwanger ben geweest een aantal verdwaalde haartjes op vervelende plaatsen en die trek ik eruit met een pincet. Mijn wenkbrauwen laat ik een paar keer per jaar epileren en hou ik dan zelf een beetje bij. En mijn bovenbenen die scheer ik af en toe.