wat epileren jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik scheer mijn benen, schaamstreek en oksels.

Verder epileer ik mijn wenkbrauwen. Maar snor (voor zover die er zit dan he ;)) scheer ik ook. Heb wel een s geprobeerd dat te epileren, maar dat is echt niet te doen.

O ja, wat ik ook scheer: mijn grote teen. Daar komen altijd 2 haren op te staan :(. Heb heel licht haar dus je ziet het eigenlijk niet, maar toch.

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Neeeee! Niet doen!! Daar wordt het allemaal erger van, dan krijg je echt een mannensnor!

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Nee hoor. Doe het echt al jaren (11 jr ofzo) en het wordt er niet meer van, de haren veranderen ook niet. Maakt echt niet uit.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wenkbrauwen, neushaartjes, bovenlip, verdwaalde haartjes (eens in de maand steekt er weer ergens een haartje uit). Tja, ik heb geloof ik nogal last van mannelijke hormonen:(

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    benen, downunder en mn oksels, meestal scheren

en hèèl soms bij mn man zn baard:D

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik scheer mn benen, oksels en daar beneden. mn wenkbrauwen epileer ik en die verdwaalde haren op mn buik en soms lip. ik haat haar! :D

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik laat mijn onder benen harsen anders krijg ik jeuk van het scheren en krap ik mij helemaal open :$

scheer mijn oksel en mun poes ihihih. epileer niets ook mijn wenkbrauwen niet omdat die zo licht zijn en al dun van hun zelf zou niets meer overhouden

xx

Deel Deze Pagina