gisterochtend mijn dochter toch maar weggebracht naar het kdv, ze was de voorgaade dagen grieperig, maar ze was nu kortsvrij dus.. Wordt ik, ik ben net 1 minuut op mijn werk, half uur rijden van kdv, gebeld dat ze van tweehoog uit bed is gevallen achter op haar hoofd Ik natuurlijk in shock als ee gek teruggereden en naar de huisarts gegaan, gelukkig valt het allemaal mee, ze is meteen begonnen met krijsen en er is goed gekoeld naderhand. Maar het had ook allemaal heel anders af kunnen lopen! Het is gebeurd toen een leidster, een invalster, haar in bed legde. ondertussen een ander kindje hoorde krijsen en daarnaar toe ging ZONDER het hekje van haar bedje dicht te doen. Ik vind dit erg dom, dit is toch les 1 als je op een kdv werkt, kinderen zijn nogal beweeglijk als ze 7 maanden zijn en die van mij rolt zo makkelijk dus die is zo naa beneden gekukeld. Ik vond het zo zielig, heb haar ook niet meer eruggebracht gisteren maar mijn moeder heeft opgepast. Ik snap wel dat zo iemand het ook niet met opzet doet maar vind het toch een kwalijke zaak. ze lacht gelukkig weer gewoon en doet haar normale dingen, maar als ik eraan denk wat er had kunnen gebeuren krijg ik een heel beklemmend gevoel van binnen... groetjes
Jeetje wat schrikken zeg! Ik snap goed dat je nu flink baalt. Ik zou als ik jou was even een gesprek aanvragen bij het kdv. Dit zijn inderdaad wel domme ongelukken. Gelukkig valt het nu allemaal mee en is Fleur niet ernstig gewond.
Oh vreselijk! En slecht hoor, dat zoiets kan gebeuren. Hoe erg een ander kindje ook huilt, je moet gewoon zorgen dat zo'n hekje eerst dicht is. Sterkte hoor! Zou me ook helemaal lam schrikken...
Verschrikkelijk zeg! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschokken bent. Zou ook echt even gaan praten daar. Al is het maar om je hart te luchten en dat beklemmende gevoel kwijt te raken. Natuurlijk doet niemand dat met opzet, maar ik zou toch de behoefte hebben om er wat over te zeggen en me ervan te laten verzekeren dat het maar een incident is! Gelukkig is alles verder goed met je meisje, dikke digiknuf voor jullie!
een klacht indienen en een gesprek aan gaan...wat denken ze wel! oke een ongeluk zit in een klein hoekje en ik denk dat kindjes vaak zullen vallen...maar uit een ebdje..Nee sorry dat kan er bij mij niet in.. zou ze zeker eens toespreken..al krijsde dat andere kind...nou ja even geduld zou ik zeggen!
Dit is inderdaad een grote fout die ook grote gevolgen had kunnen hebben! Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf en kan me niet voorstellen dat je dit gebeurt....maar sommigen mensen gebeurt dit blijkbaar dus wel. Ik zou wel even een gesprek aanvragen met de locatiemanager, al is het maar gewoon om even je hart te luchten. Kijk het kan niet teruggedraaid worden, maar een goed gesprek hierover lijkt me raadzaam. Ik hoop dat je kleintje er geen hele grote bult of angst voor hoogte aan over heeft gehouden.
woowww wat een grote fout zeg.... een huilend kindje nou en kan toch wel even huilen.. zal inderdaad gelijk een gesprek aanvragen want dit had inderdaad heel anders kunnen aflopen.. gelukkig is het goed afgelopen maar toch schandalig niet normaal..
een vriendin van mij werkt ook een kdv, bij haar was zoiets ook een keer gebeurd (door een stagaire) die stagiere is onmiddelijk ontslagen.. Het kan heel menselijk zijn om een fout te maken, maar op een kdv kun je zoiets gewoon niet doen, het kindje kan zijn nekje wel breken bij zo'n val.. ik zou absoluut een gesprek aangaan en het hier niet bij laten zitten.. je moet tpch je kindje met een gerust hart kunnen achterlaten daar.
Een ongelukje kan zo gebeuren, maar ik vind dit gewoon een dom ongeluk. Vooral van zo hoog, gewoon omdat ze een hekje niet dicht doet. Mijn vertrouwen zou wel weg zijn in dat kinderdagverblijf. Een blauwe plek op de knie ofzo vind ik wat anders dan dit.
Erg hoor als dit gebeurd begrijp best dat je het moeilijk hebt. Ik heb ook 2 jaar op een babygroep gewerkt en checkte altijd het hekje 2 keer en dan nog eens achterom kijken en dan via het raampje van de deur dit moet automatisch gaan. Ik zal ook zeker een gesprek aan vragen als ik jou was. Misschien is het een idee dat jou kindje niet meer boven slaapt maar alleen nog beneden misschien stelt dit je iets gerust? Is maar een idee hoor maar een gesprek horen ze je trouwens eigenlijk zelf aan te bieden (zo zou het bij ons gaan tenminste)
pfff, ik krijg helemaal de kriebels als ik je verhaal lees. Wat ontzettend naar! Ik zou me dood schrikken en mezelf kennende zou ik daarna erg boos worden. godzijdank is het goed afgelopen, dat is het belangrijkst. Als het je dwars blijft zitten, ga dan echt een gesprek aan hoor. Ik vind vertrouwen in het kdv waar je kindje de hele dag verblijft superbelangrijk! sterkte! Amber
Goh, dit is bij mij op het kdv nou precies zo gebeurt!(toevallig haarlem?) Afgelopen juni, stagair, bedje open laten staan! na nog een grove fout, direct de laan uit gestuurt! Er kunnen hele erge dingen gebeuren, en ik vind dat je hierbij niet spreekt van een "ongelukje". Dit is een grove fout! Zal een klacht indienen en eisen dat de betreffende leidster een officiele waarschuwing of dergelijks krijgt. kus miek
Ik zou ook een gesprek aangaan. Je zou toch denken dat je je kind daar gewoon met een gerust gevoel achter kan laten. En dan gebeurd er zoiets, zou me ook kapot schrikken! Maar ja, mij kennende ga ik flink trippen daar Gelukkig is toch alles goed met je meissie
Gatver wat een rot verhaal! Ik "moet" mijn dochterje ook naar een kvd brengen. 18 aug voor het eerst. Zie er als een berg tegen op dit verhaal maakt het alleen maar erger. En dan werk ik zelf nog wel op een kdv ook! Dit is echt een hele grove fout, daar moet je wel iets mee hoor!
Jeetje wat erg.... ik zou mijn kind er niet meer naartoe kunnen brengen.... (zie mijn topic, ik heb al moeite als ze Eva met een poepluier laten zitten ). Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Hoe gaa het nu met je? En met Fleur?
hey snoopie, het gaat nu gelukkig heel erg goed met Fleur, het ziet ernaar uit dat ze er niks aan over heeft gehouden, maar ik vond het wel heel moeilijk haar deze week weer weg te brengen, en dan was diezelfde leidster er ook nog s. ik heb overigens wel een brief de deur uitgedaan deze week dat ik het nog steeds een zeer kwalijke zaak vind! groetjes Mariken enne Chantje: maak je niet teveel zorgen, zeker omdat je zelf op een kdv werkt weet je dat er goed met je kindje wordt omgegaan. kop op!
dat vind ik echt heel erg slecht! Kan me voorstellen dat je bent geschrokken en zou het inderdaad nog wel aankaarten! Ik moet zeggen dat ze bij ons op het kdv erg goed zijn met dat soort dingen.
Moet je nagaan hoe onoplettend je soms kan zijn, maar ik neem aan dat de leidster ook heel erg geschrokken is? Og heb je niet meer met haar gesproken? gr Willeke