wat er gisteren toch gebeurd is op het KDV!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door meisje26, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik krijg altijd de kriebels als ik dit lees
    Ik controleer daarom ook vaak de bedjes van de kids als stagiares of andere de kids naar bed hebben gebracht en owee als er een niet goed dicht is.
    Ik ben altijd bang dat er iets kan gebeuren in die richting.
    Daarom vind ik het ook vaak lasitg om invallers te vertrouwen op me groep want als er wat gebeurt ben ik gelijk ook het vertrouwen van een ouder kwijt, daarom ben ik erg kritisch over me invallers en owee als er iets is wat me niet bevalt dan hoeft ze niet meer terug te komen.
    Het zijn ander mans kinderen waar jij voor zorgt dus daar meot je heel voorzichtig mee zijn.

Ongelukjes kunnen gebeuren maar dat zijn de val bijt struikel ongelukjes en niet door onoplettendheid van een leidster.
    In dit vaak moet je je oren ogen en concentratie een hele dag hebben .
    Ik hoop wel dat je je vertrouwen snel terug krijgt en anders even met de teamleidster praten dat je je niet op je gemak meer voelt als die er is.
    Hopelijk word er dan wel iets aangedaan.

2. Esin

Esin Niet meer actief

Jeetje wat erg...!

Ik zou echt helemaal uit mijn stekker gaan...!

Dit zijn zulke belangrijke dingen en ik snap niet dat die leidster er nog werkt... onbegrijpelijk..

Een fout maken is menselijk maar dit is een fout die met vreselijke gevolgen had kunnen aflopen, ik werk zelf in de zorg met oudere mensen en ik doe ALTIJD de bedhekken omhoog als ik even wegloop laat staan bij een klein kind die heel bewegelijk is...

Ik zou hier zeker werk van maken...

Deel Deze Pagina