Een kennis van me is 27 weken zwanger van een tweeling... Afgelopen woensdag is ze van één kind bevallen... de andere zit nog lekker binnen! Ik wist niet wat ik hoorde... Gelukkig gaat het goed met beide kindjes, de kleine die geboren is doet het ook goed, maar jee wat is dat schrikken zeg!!!
he heb ik nog noooooit van gehoord hahahah wel leuk want dan zijn ze nie tegelijk jarig later hahahhah maar dan toch ook niet echt een tweeling hahaha wel een raar idee xxx
heb er wel vaker van gehoord!dat is dan toch als ze geen 1 eiige tweeling zijn toch?dan hebben ze toch ieder een eigen vruchtzak?wel apart als je het dan zo dicht in de buurt meemaakt! liefs
ik heb er eerder iets over gehoord. en inderdaad een twee eiigen tweeling hebben een eigen vruchtzak. liefs sandra.
Toch wel apart.. "ja wij zijn tweeling" "oh maar jullie zijn toch niet gelijk jarig?" offeh erger nog.. "goh hoe kunnen jullie dezelfde moeder hebben terwijl jullie 2 maanden na elkaar geboren zijn?" vind het best wel heel bijzonder hoor
Mja moest eigenlijk meteen denken aan voorval ooit bij mij op de basisschool. Jongen en meisje... broer en zus Paar maanden ertussen maar geen tweeling. dan ga je je toch afvragen hoe dat kan. bovendien kwamen ze ook nog eens uit een allochtoon gezin.. dat was toen genoeg voor hoop roddels Ben er nog steeds niet uit hoe dat precies in elkaar zit tho.. maar vind het wel prima zo
Vorig jaar stond er in een van de baby bladen ook een verhaal van een tweeling die met verschil van paar maanden is geboren.. Gelukkig gaat alles goed met het kindje!
jee wat apart.. ik heb er nog nooit van gehoord.. hoop dat het goed gaat! Lijkt me overigens best raar..denk je in 1x klaar te zijn met een 2-ling. .moet je nog 2x bevallen..hihi.. Hou je ons op de hoogte?!
Ik had er wel een keer over gelezen bij de verloskundige, die had er een stuk over staan op het prikbord. Dat was helemaal anders want er zat een aantal maanden tussen EN daardoor werd de een in het oude jaar geboren en de ander in het nieuwe jaar. Dus probeer de mensen dan maar wijs te maken dat je een tweeling hebt........dat gelooft helemaaaaaal niemand!
Jeetje heftig hoor, moet je idd een paar maandjes later nog een keer bevallen, ppfff moet er niet aan denken.