Zwanger en op vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door NikkiF, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Mijn man en ik willen al jaren lang naar Schotland op vakantie, maar iedere keer veranderen de plannen. Of we willen toch naar Italiƫ, of we vinden Schotland als honeymoon te intensief en kiezen voor een andere vakantie en dit jaar gaan we niet omdat ik dan niet meer vliegen mag.

Maakt helemaal niet uit hoor, ik zit er niet zo mee want het kan ook met een kindje heel goed.

Wij gaan een week naar Duitsland. Toch vind ik het wel spannend nu ik zwanger ben. We hebben we de week voor vertrek nog een bezoek aan de VK en de pretecho, dus we gaan "welgecontroleerd" op vakantie !

Wie is er nog meer al langer zwanger en gaat toch nog op vakantie ? Waar heen gaan jullie ?

Groetjes,
    Nikki F

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) ik was net zover heen als jij dat we naar turkije gingen voor 2 weken
    ook goed gecontroleerd met een pretecho vooraf en bezoek aan VK

echter was het wel een beetje erg warm daar ppfff maar voetjes in het water en zo was het prima uit te houden
    verder hebben we lekker gelummeld en s avonds als de grootste hitte verdwenen was werden wij actief

was best te doen hoor :) dus veel plezier tijdens je vakantie

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het is heerlijk om nog even met vakantie te gaan voordat je gaat bevallen, geniet er van meid!

Vorig jaar zijn we met bijna 35 weken zwangerschap nog een lang weekend naar midden Frankrijk gegaan. Het kan dus prima, zorg er voor dat je voldoende 'benen strek' momenten hebt en een hapje/drankje op zijn tijd.

Veel plezier!

4. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    toen ik 24 week zwanger was ben ik een weekend naar londen geweest. ik vond het prima te doen!

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dank je wel dames ! Leuk om te horen dat dat allemaal goed is gegaan bij jullie ! En ... Duitsland is nou ook niet zo heel ver weg, dus we zijn redelijk snel weer thuis, mocht dat nodig zijn.

Ik ga er niet vanuit hoor. Ik verheug me erg op de vakantie. Even lekker met z'n tweeen er op uit ! Ook de laatste vakantie met z'n tweeen, dat is ook wel speciaal !

Groetjes,
    Nikki F

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kan geen reden bedenken om zwanger niet op vakantie te gaan. Tenzij je erge BI hebt ofzo.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben ook zwanger op vakantie geweest (ben net terug) en het was heerlijk!! Geen moeilijkheden of iets dergelijks.

Pim

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was 31 weken zwanger, toen gingen we naar center parcs
    in Duitsland, best te doen.

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Fijn om te horen allemaal ! :D Ik kijk er nu echt naar uit om te gaan. Even uit de sleur en de kluskriebels even achter laten, heerlijk !

Groetjes,
    Nikki F

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben dan nog n iet "zolang"zwanger maar we zijn net een week terug. Ik vond het heerlijk even heerlijk alles op eigen tempo doen. We hebben nog een weekje in oktober geboekt in belgie nog even lekker weg voor de bevalling.

Deel Deze Pagina