Schrikken hoor als je zo'n telefoontje krijgt..getsie.. Hopelijk mag hij snel naar huis zodat hij weer bij jullie in de buurt is Sterkte voor jullie allebei!
Wat naar voor je man, wat zal hij pijn hebben.... en wat zul je geschrokken zijn! het is al met al dan nog wel redelijk 'goed'afgelopen. Begrijp me niet verkeerd maar stel dat die machine nog veel meer kapot had gemaakt.... gelukkig dat je iemand in de buurt hebt die je dochter op kon vangen... Spannend dus morgen wat en hoe verder... Ik hoop dat het snel beter zal gaan, en dat jij wat hulp uit je omgeving krijgt nu je man er niet is. Groetjes, Sas
Dat is inderdaad schrikken als er opeens een agente aan de telefoon hangt met zo'n mededeling. Had niet iemand van je man's werk even kunnen bellen voor zo'n relatief licht ongeluk? Nou ja, gelukkig is het niet ernstig! Ik hoop dat ze het kootje er weer aan hebben kunnen zetten, sterkte!
Nou, hij is op weg terug naar huis Zijn baas brengt hem terug. Ik hoor straks wel wat er precies met de vinger gedaan is, maar daarstraks had hij het idee dat het bovenste kootje eraf gehaald is. Niet erg! Gelukkig is dat alles! Als ik me bedenk wat er had kunnen gebeuren.... Nu is het even wachten tot hij thuis is en dan kan ik hem een lekkere knuffel geven.
sow das een schrikken foontje! Ik zou ook even volledig te neer geslagen zijn! Nou ik hoop dat ie naar huis mag/kan? En wat zal hij een pijn hebben zeg.... toitoitoi
Ja, zijn baas is echt geweldig! Hij was zelfs daarstraks al terug hierheen gereden om schone kleding op te halen. Die heeft al heel wat kilometers gemaakt vandaag.
Nou, mijn man is net thuis. Groot verband om zijn hand! Maar hij is er erg rustig onder. Vrijdag moet hij op controle in het ziekenhuis, dan ga ik met hem mee, kunnen we precies zien wat ermee gedaan is. Dat is nu nog niet helemaal duidelijk. Hij zal nu wel 2 weken thuiszitten, maar ik heb mijn ouders gevraagd om toch op te komen passen op de dagen dat ik moet werken, want hij kan natuurlijk niets met die hand. Eind goed al goed, zullen we maar zeggen. Bedankt voor al jullie reacties dames. Heeft me goed gedaan vanavond.
gelukkig dat alles beter gaat.. herken het hoor, toen ik vertelde dat ik zwanger was, vertelde hij me daat hij in Ierland naar het ziekenhuis ging omdat hij zn hand ergens tussen had gekregen.. van zn linkermiddelvinger halve kootje eraf.. nou dan schrik je wel even idd.. mijn vriend heeft uiteindelijk 7weken thuis gezeten.. elk geval veel sterkte, hij zal je hulp (zeker de eerste dagen) nodig hebben.. lief van je ouders kunnen/willen oppassen..
Gelukkig is hij er heel nuchter onder, hij weet heel goed dat het veel erger had kunnen zijn. Maar een fractie van een seconde langzamer met het wegtrekken van zijn hand en hij was 4 vingers kwijt geweest, ipv een halve centimeter van 1 vinger.