Ja, de tv doe ik ook regelmatiger. Hebben een dyson soort van kruimeldief en die haal ik er dan overheen. Ik maak me verder gewoon ook niet zo druk om een laagje stof. Ik kan dat goed loslaten, kan mn tijd wel aan leukere dingen besteden. 'We' moeten toch vaak allerkei ballen in de lucht houden. Werk, kinderen, huishouden. Ik behoor niet tot de types die alles perfect willen hebben qua huishouden en voel daar ook geen stress over. Kan het iedereen aanraden, haha.
Ja, tenzij jijzelf en je kinderen astmatisch zijn en gevoelig voor huisstofmijt, dan kun je dat laagje echt niet lekker laten liggeen hoor.
Heel herkenbaar!! Rommel vind ik niet erg. Maar die broodkruimels onder de tafel en die stof overal.En die handjes op ramen en deuren!! om moedeloos van te worden
Een beetje Herkenbaar! Hier 2 volwassenen, 1 kind van 9 en 1 van bijna een jaar. Een hond en een kat en de hond is trouwens 24/7, 365 dagen per jaar zwaar ik de rui. Ik begin mijn dag dan ook altijd met stofzuigen (einde van de dag nog eens ivm haren) en doekje over het aanrecht. Dan soms even dweilen en de was aanzetten. Hier was ik om de dag. Ik ben nog van de oude garde denk ik. Als je kleding schoon is, trek je het maar mooi nog een dag aan. Behalve ondergoed en sokken dan... Blijf niet bezig met wassen en drogen. Rommel ruim ik op als de een in bed ligt en de ander ondertussen op school zit. Als ik de dagen werk (20upw) gebeurt het door degene die het eerst thuis is. Even stofzuigen, doekje overal overheen, wasje ophangen. Dat overal rommel ligt ken ik niet. Kan er ook absoluut niet tegen, geeft onrust in mijn hoofd. Toch vind ik het bij andere mensen totaal niet storend! Mensen vinden t bij mij eerder clinisch schoon/netjes hahaha.
Nou, ik vind het prima zo, heb net 2 mnd een nieuwe machine Daarnaast zou ik dan ook mijn droger moeten vervangen, aangezien ik van beiden 7 kg heb. Ga ik op 9 kg wasmachine over zit ik daar weer mee te hannessen. Zoals gezegd is het een grote wasmand vol: 2x spijkerbroek, 2 t shirt, 2 truien/vesten met capuchon, ondergoed, sokken maat xxl en idemdito maar dan maat 122 erbij vind ik echt niet weinig. Ik bedoel: herenkleding in die maat vraagt nu eenmaal meer volume als de maat van een kind. En zoals gezegd wonen wij hier met 3 volwassenen. Ik vind eerder 6 herenspijkerbroeken erin stoppen erg veel, dan heeft het geen ruimte meer volgens mij en wordt het niet schoon. Het zou hier vast ook passen, al heb ik het nog nooit geprobeerd, maar het heeft geen nut om je machine vol te proppen en is ook niet goed voor je machine. Maar aangezien ik met gemak een 2 persoonssprei in mijn machine kwijt kan denk ik dat het met de grote van mijn machine wel mee zal vallen
Ik denk voor jullie is het ook nog eens dat de oudste niet heel lang meer thuis zal wonen? Ik wil wel naar een grotere machine, maar dan weer niet zo groot dat ik over een paar jaar met twee kinderen minder in huis een veel te grote machine heb. Nu heb ik maar een 5 kg wasmachine dus dat zal ook wel meer wasjes zijn maar dat is het werk niet hé. Het is het ophangen en afhalen en eventueel strijken en dan weer in de kast wat het werk is. Helaas geen machine voor
ook dat misschien, al is niet zeker of hij op korte termijn uit huis kan ivm zijn autisme/ADHD. Hij heeft het er wel eens over, maar of het op korte termijn haalbaar is, is de vraag. Enerzijds is hij heel zelfstandig, maar op andere dingen echt gewoon totaaaaal niet. Hij weet hoe een stofzuiger en wasmachine werkt, maar bijv de dokter bellen voor een afspraak vind hij te moeilijk. En ook postverwerking, snapt hij helemaal niks van, terwijl hij prima in staat is om een rekening via telebankieren over te maken.