Wat erg, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Wat ik zou doen als het mij overkwam? Het vruchtje weg laten halen. Ik zou niet kunnen genieten van een zwangerschap die mij met geweld is opgedrongen. Denk dat ik er geestelijk op dat moment al zwaar aan toe ben en dat ik eerst dat trauma moet laten helen. Maar dat ben ik he?

Ik denk dat je vriendin diep in haar hart al gekozen heeft. Het enige wat ze dan kan doen is dapper zijn en vechten voor haar keus. Sterkte, wat een vreselijk verhaal :(

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    miss een beetje cru gezegd...
    maar voor mij persoonlijk zou ook huidskleur een afweging zijn...
    is haar vriend blank en de dader donker of vriend donker en dader blank, waardoor dit kindje er heel anders uitziet dan hun eigen kindje.
    Dan heb je ook kans dat de buitenwereld vragen gaat stellen en ik zou deze situatie echt voor mezelf willen houden.

Als ik t zo lees komt t een beetje rasistisch over maar zo bedoel ik het dus echt niet!

ik weet zelf verder niet wat ik in deze situatie zou doen maar iig wat iedereen al zegt hulp zoeken!

3. Jel

Jel Niet meer actief

TS, heb je je vriendin dit topic nog laten lezen. Dat helpt haar misschien bij het maken van een keuze.

Deel Deze Pagina