Wat vinden jullie van bovenstaande jongensnaam? Eigenlijk waren we er al uit met de naam maar hoorde deze toevallig voorbij komen en vond m ook wel wat hebben. T is voor een half Italiaans/Nederlands kindje. Brand maar los
Ja zo heet mijn neefje dus ga ik daarvoor! Maar een jongen waar ik vroeg verliefd op was die had een Italiaanse naam: Branco. Wil je natuurlijk niet nog meer van de wijs brengen.
Ryan kun je namelijk op z'n Nederlands uitspreken namelijk. Jerron niet, das echt Amerikaans met een Jay klank zeg maar.
Ik persoonlijk vind Ryan echt niet mooi. Vind het altijd wat lullig om te zeggen, omdat jullie dat blijkbaar dus wel vinden. Ik vind Jerron leuker Waar leg je de klemtoon? Ik ken de naam namelijk niet. Je kunt Jerron of Jerron.
@xElles: geeft niet hor smaken zijn persoonlijk en die kunnen nu eenmaal verschillen Bij Jerron vind ik JERron dan leuker. Anders wordt t een btje "fransig"..jeronne zegmaar..dat vind k dan weer minder. @Beepje; ja klopt, zo willen we m dan eigenlijk ook uitspreken op zn NL zegmaar. "Raaijen" met n harde R. Manlief houdt t vooralsnog op de voorkeur voor Ryan geloof ik .
Beide namen zijn leuk! Zou ze zelf niet kiezen (wij zijn echt van de hollandse namen) maar vooral Jerron vind ik leuk hoor. Echt een aparte maar toch duidelijke naam. (lekker vaag he.. haha)
Ik vind Jerron leuker dan Ryan en daarnaast is vind ik hem ook een stuk origineler. Ik ken trouwens ook een kindje dat Rayan heet, met als uitspraak Raa-jan. Vind ik ook wel leuk.
Zijn nu idd toch aan t overwegen om te switchen van Ryan naar Jerron.. alleen dan nog de spelling..lastig lastig. Wij willen dan echt uitspraak Djerren, maar kans is groot dat veel mensen gewoon Jaa-ron gaan zeggen. Hoe kunnen we m nu t best spellen? Jerron Jerren Jarron Jaron Jeron? Welke we ook nog tegenkwamen is Jace. Vond ik ook wel stoer..wat is jullie associatie bij een Jace? Pffff die namen he.. denk je dat je eruit bent slaat de twijfel weer toe
Ik zou zeggen Jerron, verbeteren moeten je waarschijnlijk bij alle opties wel en ik vind dit de mooiste schrijfwijze. En na 1 keer weten de mensen het toch? Jace vind ik een erg leuke naam, leuker nog dan Jerron en veel leuker dan Ryan. Heb er niet echt een associatie bij want ken geen kindjes die zo heten. Succes met kiezen, wij blijven ook maar twijfelen tussen 3 namen, vervelend!
Ik vind Ryan leuker, maar goed dat is smaak, en die verschillen gelukkig anders zou iedereen dezelfde naam hebben