Controle na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Yvon1893, Jul 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Ik ben vandaag op controle geweest na mijn miskraam van vorige week zondag. Mijn verloskundige stuurde me vrijdag naar huis met de mededeling dat het hartje niet meer klopte. De wereld stond stil. Uit ongeloof meteen thuis naar ehv gebeld of hun ook niet vonden dat de apparatuur van de vk niet deugde.. ( achteraf sloeg het nergens op maar ik dacht op dat moment dat het echt hun apparatuur was)
    Zondag begon het allemaal door te zetten en om 7 uur in de ochtend kwam de vk en stuurde me door naar het zkh( dit omdat ik vreselijke weeën had en vermoeden van tevens buiten mijn " gewone" zwangerschap een bbz ) na een paar uur gewacht te hebben, omdat het nogal hectisch was daar kwamen ze eindelijk.... En natuurlijk de pijn was over, na inwendig gekeken te hebben was er net alles uitgekomen. Een paar dagen buikpijn en bloedverlies, en sinds gister is het " over" wat wel heel definitief voeld.
    Vandaag ben ik op controle geweest en mijn baarmoeder is helemaal in orde. En zag er goed uit. Nu ben ik best gefrustreerd want Mw. De gyn. Noemde het de perfecte miskraam?!? Kan dat ook al? Ik vind er helemaal niks perfects aan, een perfecte miskraam is in mijn ogen een miskraam die nooit plaats heeft gevonden, maar dan is het ook weer geen mk meer.
    Lichamelijk ben ik goed hersteld geestelijk sja, niet echt maar gaat wel iets beter.

Ik wil alle dames ( en heren) die het zelfde mee ( hebben) gemaakt even een dikke knuffel geven , waarom? Gewoon omdat die het verdienen!

Liefs Yvonne

2. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je krijgt een dikke knuffel terug!
    Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn baarmoeder ook weer mooi schoon en leeg was. (ik had liever een volle gehad).
    Moeten jullie ook een cyclus afwachten? Heeft jullie gyn uitgelegd waarom dat is?
    Enne geestelijk herstellen, ik trek er wel een hele tijd voor uit.....

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Hoi sweet,
    Hier ook liever een volle, maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn.
    De gyn zei dat ik meteen weer door mocht gaan maar soms is het handig om een cyclus te wachten omdat je dan weet wanneer je ei en je menstruatie ongeveer kan komen. Maar medisch gezien was hiervoor geen reden. ( misschien per persoon of per gyn. Verschillend? )

Wel toevallig , beide 9 weken en dezelfde data.

Liefs Yvonne

4. anss

anss Lid

May 3, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook een miskraam gehad en heb het drie maanden mogen dragen en toen kwam het er spontaan uit in het toilet.Vergeet dat nooit meer.

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Hoi anss,
    Dat geloof ik. Lichamelijk ben ik dan snel hersteld maar geestelijk zal het nog wel even duren, je bent dolgelukkig en opeens wordt je van je roze wolk getrokken.
    Hopelijk komt er snel wat geluk jouw kant op!

Liefs Yvonne

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ook ik heb pas geleden een miskraam gehad. Ons 2e wondertje, al voelde ik vanaf het begin dat er iets niet goed zat.. Vanaf dag één zei mijn gevoel dat er geen hartje zou kloppen en helaas werd dit bij de eerste echo bevestigd. Heel erg moeilijk natuurlijk, ook al zegt je gevoel dat er iets mis is, als je die bevestiging krijgt is het toch vooral ongeloof. Met 11 weken en 2 dagen ben ik ons kindje verloren, dit gestopt was met leven tussen de 8 en de 8+3 weken.

Een dikke knuffel voor alle meiden die dit hebben mee gemaakt en ik hoop dat er voor ons allemaal snel een nieuw wondertje mag komen!

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Hoi charity,
    Ik snap goed wat je zegt, maar als de bevestiging er daadwerkelijk is dan kun je niet anders als geloven en dat is regelrecht een klap in je gezicht.

Een knuffeltje terug voor jouw en ik duim voor je mee!

Liefs yvonne

8. anss

anss Lid

May 3, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadien is er gelukkig een wondertje geboren.

Share This Page