Daling temp bij miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jonie2, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb me suf lopen googelen, maar kan het niet vinden. Daarom stel ik mijn vraag hier. Ik zou graag willen weten hoe snel je temp daalt bij een miskraam. Is dit gelijk nadat het bloeden begint of duurt dat een poosje (paar dagen/weken)? Zijn er hier misschien ook meiden met een temp kaartje bij een miskraam?

Ik ben namelijk zwanger, maar heb afgelopen donderdag bloedverlies gehad en ben bang voor (weer) een miskraam. Nu houd ik mijn temp wel bij en hij blijft wel hoog. Ik weet het gewoon niet meer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen:)

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje schrikken is dat als je bloeverlies hebt maar het zegt niet altijd wat ookal begrijp ik je bezorgdheid maar al te goed.
    volgens mij blijft je temp hoog tot je hcg uit je lichaam is.
    na curretage heb ik ook nog bijna 2 weken een hoge temp gehad.

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi Jonie,

Bij mij daalde eerst de temperatuur en daardoor wist ik dat ik een miskraam kreeg. Maar ik weet natuurlijk niet of dat normaal is...

Sterkte en ik hoop dat het vals alarm is!

4. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 19 juni een miskraam gehad en sindsdien is mijn temp steeds rond de 37,3 graden. Aardig hoog dus, terwijl m'n menstuatie sinds gister begonnen is keldert de temp niet. Heb me laten vertellen dat je na een miskraam voorlopig niet moet temperaturen omdat dit altijd nog in de war is. Maar toch doen he? (hier ook dus) Ik zou me alleen geen zorgen maken als je puur op je temperatuur af gaat. groetjes jetje

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ik weet wel dat ik gewoon moet afwachten, maar dat is echt zo moeilijk. Je zoekt toch iets van antwoorden. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina