He Kelly, mijn vriend is vanavond overwerken (hoor ik net)dus ik eet ook alleen... Ik had worteltjes gehaald en gekruide krieltjes en had al hamburgers uit de vriezer. Dat ga ik dus maar gewoon maken voor mezelf!
Zo'n kant en klare bak stoomgroente met vis van de AH is ook lekker. Of natuurlijk gewoon een vette pizza zoals hier al eerder genoemd is.
Mijn man eet nooit thuis omdat hij in de horeaca werkt en ik kook altijd. Tuurlijk eet is soms een patatje maar ik moet wel gezond eten ivm zwangerschap en nog een peutertje die rond loopt. Dus vanavond stond op het menu couscous! zalig!
Wij lustten beide écht alles. Als ik alleen thuis ben maak ik vaak een soepje met een luxe broodje o.i.d erbij.
Ik eet ongeveer 6 dagen pw zonder man. We hebben een eigen snackbar, dus haal dan natuurlijk geen patat. (vind ik een beetje onzin) Tja ook al eet lief mee dan kook ik wat we beide lekker vinden, desnoods 2 verschillende pannetjes. Lief houdt niet van kaas en wel heel erg van hollandse groenten. Ik ben dan weer niet zo van de hollandse kost en vind een salade dan weer iets lekkerder. Ik kook dus altijd voor mezelf, haal nooit pizza en heb geen magnetron dus geen kant en klaar voor mij Natuurlijk nodig ik ons ook wel uit bij de papa's en de mama's. En nu met m'n kleine mannetje heb ik er weer een dankbare eter bij. Maar dat resulteert soms dan wel weer in 3 verschillende pannetjes
Ik heb meestal nog wel restjes in de vriezer die ik op kan warmen. Hoef ik niet te koken, maar eet ik toch nog iets 'normaals'. Of ik haal een quiche van Johma. Heerlijk en makkelijk. Of ik eet iets van patat of pizza. Ik ga niet uitgebreid voor mezelf staan te koken, daar heb ik nooit zoveel zin in.
raar, in de zin van vreemd voor mezelf, niet in het algemeen raar als je voor jezelf kookt. Denk omdat ik vrijwel nooit alleen eet. Ik heb nooit voor mezelf gekookt, heb nooit op mezelf gewoond en mijn man en ik eten altijd samen, misschien vind ik het daarom raar. Wel grappig, heb toevallig vanavond wel alleen gegeten, omdat manlief naar zijn ouders is met onze kleine (zijn papa-dag ). Ik had nog eten van gisteren in de koelkast staan (rijst met erwten/worteltjes/gehakt) maar ik had er echt geen zin in! Ik heb weer tosti gemaakt..
Als mijn mannetje niet thuis eet dan is het al snel een makkelijke maaltijd, kant en klaar of iets halen. Heel soms bel ik mijn moeder en vraag ik of zij 's avonds gehaktbal en spruitjes eten, zo ja dan eet ik lekker bij mijn ouders. Mijn mannetje lust nml. geen spruitjes alleen de geur maakt hem al misselijk en ik ben er dol op. Voor aardappelen met spruitjes en een gehaktbal mag je mij uit bed bellen. groetjes lyts
Ik ben dan toch niet alleen, eten drie kindjes ook mee. Maar ben wel vaker makkelijk. Dat ik die dan wat gezonds geef en dat ik zelf iets makkelijks doe als ze slapen. En ik kook vaak voor meer dagen. Dan heb ik nog baby-porties of drie-kind-porties of een ikke-portie of een allevier-portie. Is trouwens wel zoeken, want ik schrijf momenteel niet meer op de bak wat er in zit, en heb dus wel eens saus opgewarmd terwijl ik dacht dat het chili con carne was ofzo. Dat werd dan dippen met brood
Hier haal ik ook meestal magnetron-voedsel. Even opwarmen en dan lekker met eten op schoot naar Dr. Phil kijken . Mijn vriend haat die man, dus kan ik lekker genieten...
Dat ligt eraan. Meestal koop ik een pizza als ik echt niet weet wat ik wil eten. Of ik haal lekker patatjes of poffertjes. Mijn vriend houdt daar niet echt van. Ik vind het dan wel lekker om dat te eten. Toen ik alleen woonde kookte ik wel voor mijzelf, maar sinds we samen zijn heb ik daar meestal geen zin in. Ik ben ook niet zo'n grote eter, ik zie het niet echt zitten om een klein portie voor mijzelf klaar te maken. Groetjes Carina
Het gebeurd gelukkig niet vaak maar als het wel zo is maak ik er juist gebruik van en maak ik het eten wat hij niet lekker vind ik ben dol op spaggetie . Dus ja zo doe ik het en elke avond vette hap of kant en klaar is ook niet lekker/gezond
Als mijn man niet thuis is eet ik altijd bij een familielid. Bij mijn ouders of bij mijn zus bijvoorbeeld. Ik heb echt een hekel aan koken en 's avonds alleen eten vind ik zo ongezellig. Vandaar!
Mjn man heeft 2x in de 10 dagen middagdienst en dan eet ik bij mijn ouders. Mijn ouders vinden dat gezellig.
Ik maak altijd iets makkelijks... pizza of afbakbroodjes of een uitsmijter ofzo Maar ja, ik heb het makkelijk, mijn vriend is eigenlijk altijd met eten thuis.
Mijn man is vrachtwagenchauffeur dus ik eet regelmatig alleen. Meestal kook ik voor 2 dagen, maar soms doe ik ook een broodje in de oven, of neem wat soep. Nu ik zwanger ben zorg ik er toch wel voor dat ik iets gezonds binnen krijg.
Geregeld hebben we toch wel wat eten over. We eten hier vaak rijst en pasta's enzo, dus dat gaat dan gewoon als porties de diepvries in! Heb dus altijd een voorraadje staan! Lekker makkelijk. Ik werk onregelmatig, maar kan op mn werk mee eten. Dus vriendlief heeft dan lekker wat in de diepvries staan of haalt een kant en klaar maaltijd (hij is gek van bami met sate en ik niet! haha).. Als ik alleen ben, haal ik wat uit de vriezer!
mijn man houd niet van soep en ik ben er gek op (vooral erwtensoep die zo stevig is dat je lepel rechtop blijft staan) wel zelfgemaakte soep hoor! en dan superverse witte boterhammen erbij, die zo lekker klef van versheid zijn met een flinke klodder roomboter erop. en soppen maar