ik gebruik dat ding 100x per week al 80 jaar lang en nu wil ik iemand betalen van mp en ik toets hem tot 2x fout en ik weet het gewoon niet meer is het nou 1234 of 4321 of 2341. shit zeg hoe stom is dat. ik denk dat ik hem nu weet maar ik durf niet meer.........nee ik weet het toch niet, pffff
ff naar de bank gaan, en het daar nogmaals proberen. ID meenemen dan kunnen ze hem zo weer voor je ontgrendelen.
ja das de kloterij ik kan niet effe snel naar de bank. hier in dit gehucht zit geen bank, moet al naar een ander dorp en ik heb een dreumes en baby thuis lopen en liggen en mn oudste komt drek weer van de psz. anders was ik wel snel effe gereden
Stom he? Had precies hetzelfde, ikdoe werkelijk alles met mijn pinpas betalen en ik wist opeens mijn code Niet meer, ik dacht dat ik er vanzelf wel Op zou komen, maar na 4 dagen wist ik het nog steeds niet! Toen toch maar naar de bank gegaan met ID en pinpas, kreeg direct mijn pincode mee.... I blame the pregnancy
ja mn vent. die heeft een eigen pasje van onze rekening met eigen code. misschien dat hij die van mij wel weet. hij gebruikt hem weleens maar niet zo heel vaak. maar ik vraag hem wel onder het eten want hij is nu sjago omdat de auto van schoonpa niet wilde starten en hij daar mee aant kutte is nou terwijl hij allemaal klanten heeft eigenlijk. eigenlijk stom dat je van dezelfde rekening niet dezelfde pincode hebt dan ook:x
heb de bank gebeld. moet idd langskomen. morgenmiddag heb ik oppas. dan ga ik wel. ik heb de mw van marktplaats gevraagd de kleertjes even voor me te reserveren
Waarvoor moet je nu eigenlijk langskomen dan? Want de pincode sturen ze op. Kun je 'm net zo goed nu nog 1 keer proberen op je random reader. Mocht je 'm dan blokkeren moet je morgen op het kantoor niet vergeten te vragen of ze 'm deblokkeren voor de random reader, want de pas raakt dan namelijk niet geblokkeerd voor normaal gebruik.
Heb het ook een keer gehad dat ik het vergat. Heb toen me man gebeld gelukkig wist hij het. misschien dat je man het weet? Succes meid
Hoe meer je erover na gaat denken hoe beroerde het wordt.. Heb het ook eens gehad gelukkig kon ik het me snel weer herinneren Succes ermee
Als je de pas van je random reader er ff helemaal uit haalt,kan je het weer opnieuw proberen en heb je gewoon weer 3 x kans
Heb het weleens gehad bij de appie. Ging mijn boodschapjes afrekenen,stop mijn pas erin en toen....Shit,ik weet hem niet meer. Voel me rood aanlopen,toets hem fout,voel me nog roder aanlopen en toen,hebbes,de juiste code....ppffieew.Haha zo stom..
Dat is niet waar hoor! Dan geeft hij gewoon weer opnieuw aan dat je nog x pogingen hebt! Ik heb dat namelijk ook eens gehad. Zelfs 2 dagen later gaf hij nog aan dat ik nog maar 1 poging had. Toen kwam ik ook tot de ontdekking dat het het verkeerde pasje was... Pas als je je pincode weer een keer goed hebt ingetikt, heb je daarna weer 3 pogingen. Op zich wel logisch, anders kun je maar gaan zitten raden naar de pincode, door het elke keer 2x te proberen, pasje eruit en weer opnieuw 2x proberen. Dat is nogal fraude gevoelig.
Ik vergeet regelmatig mijn pincode, waarom weet ik niet. Ik heb in me telefoon nu een fake telefoonnr staan met de laatste 4 cijfers mijn pin. Nu zorgen dat me batterij niet leeg is en telefoon heel blijft
probeer je voor de geest te halen hoe je het normaal intoetst. op welke plekken je vingers dan drukken zeg maar
Helaas, maar zo werkt het niet. Zou wel heel merkwaardig zijn!! Maare....ts...fijn dat je hem weer weet!!