Mijn man had vrijdag een partytent gehaald bij de Hema. Gewoon een simpele van 25 euro (stond vorige week in de folder). Nu hebben we hem in de tuin staan maar er komt van vooral 1 kant toch zon in. Nu dacht ik aan zo'n zijkant die je kan kopen. Alleen kan elke zijkant op elke tent? Ik heb ze bij een bouwmarkt gezien bijvoorbeeld. Hoe werkt het ysteem om ze vast te maken? (je hebt ook van die duurdere tenten maar die hebben vaak al zijkanten erbij) Ben benieuwd of jullie dit weten.
Bij mijn partytent moet ik de zijkanten erin ritsen dus dat zal niet gaan lukken. Misschien gewoon een laken met knijpers vastmaken?? groetjes kim
die zijn er ook ,ja. in mijn tent moet je de zijkanten vastmaken met klitteband,zodat je ze ook nog kan verplaatsen. zal gewoon even in de bouwmarkt informeren hoe of wat.
De rits kan idd niet en ook het systeem met de klitteband kan op deze tent niet. Wist niet dat er al zoveel systemen waren haha! Handdoek kan idd, wilde het alleen liever mooier hebben met een zijkant en ook handig als ik het kan laten zitten als het gaat regenen bijvoorbeeld.
Heeft de tent geen buizen frame dan? Dan kan het meestal wel met klittenband namelijk. Die wanden hebben twee kanten klittenband zeg maar, dit doe je dan om de buizen heen, dus het klittenband hoeft niet aan de tent zelf te zitten. Beetje vaag verhaal, maar begrijp je wat ik bedoel?
Ik snap je helemaal. Ik dacht idd dat er dan al klitteband aan de tent moest zitten.er zitten idd gewoon buizen aan. Dan zou dat systeem moeten Werken. Dankjewel. (zorgt krijg de smiley niet weg typ dit op mans telefoon.
Heb een passende zijkant gevonden bij de Gamma. De meeste waren 3 bij 3 meter. Onze tent 'maar' 2.7 bij 2.7. Gelukkig hadden ze bij de Gamma een tent met deze afmetingen en daar zijkanten voor.