Hallo! Ik ben nu ruim 2 weken fulltime aan het kolven, maar ik ben aan het overwegen om flesvoeding te gaan geven. Ons meisje is weinig tevreden aan mijn borst, ze wil altijd meer. Daarnaast blijft ze smak-geluidjes maken, ook al ligt ze een poos aan. Maar hoe ga ik over van fulltime kolven op flesvoeding? En welke flesvoeding moet ik dan hebben?
Ik zou gaan voor hypo allergene flesvoeding (nummer 1 uiteraard). Eén voor een de voedingen afbouwen en pas een volgende voeding gaan afbouwen als je helemaal geen stuwing meer hebt. Eerste de 'middelste' voedingen, dan de laatste voeding en als laatste de ochtendvoeding.
Mag ik vragen waarom je kolft en ze niet aan de borst drinkt? Heb je al een lactatiekundige geadviseerd?
Ik snap het niet, je kolft fulltime maar legt ook aan? Als je echt wil afbouwen idd per voeding en dan echt een paar dagen aanhouden om ontstekingen te voorkomen. HA voeding is alleen als je blijf combineren met bv handig, anders kun je ook standaard voedingen geven als er geen allergieen in jullie famillies voorkomen.