Vandaag ontving ik een pakket met een prachtige trouwjurk van een mede zp-er. Een datum is nog niet gepland maar gaat er zeker wel komen. Ik was zo verliefd op de jurk dat ik wist dat dit mijn jurk was. Ze was zo lief om mij een oplossing aan te bieden zodat ik haar jurk kon kopen. Echt geweldig. En vandaag... daar was de doos.... met trillende handen maakte ik hem open. Vuilniszakken... die voorzichtig open. Een zak die open ritsen... en daar was die dan. Nog mooier in het echt dan op de foto's Tja en dan wil je hem passen maar geen hulp in huis. Zo goed en zo kwaad als het ging alleen mezelf in de jurk gehezen. Alleen de achterkant krijg je natuurlijk zelf niet helemaal dicht. Maar hij zit als gegoten en mijn oudste dochter riep vol bewondering. ooooh mama je ziet er uit als een prinses je bent net Belle! En eerlijk gezegt ik voelde me een prinses. Jammer dat je dan geen kind meer bent en de hele dag een verkleedpartijtje kan houden. Want ik wilde hem eigenlijk niet meer uit doen. Maar ja.... het zal nog even moeten wachten. In ieder geval heeft het mij vandaag al erg blij gemaakt. Lieve zp-er nogmaals bedankt! Je bent een schat! (p.s foto's komen wel als de dag daadwerkelijk ooit eens daar is)
Hahaha wat leuk! Ik wilde al roepen FOTOOOO! Maar we moeten even wachten dus. Ik word ook gelukkig van pakketjes Mijn man minder.
Haha hier net zo hoor. Als een pakketje komt vraagt hij al: "en wat is DAT nu weer?" of "wat heb je nu weer gekocht?"
Oh ja, de 'wat heb je nu weer besteld' is een bekende hahaha. Vandaag een hoes voor de Samsung Galaxy tab binnen gekregen, zelfs daar word ik gelukkig van. Volgens mij ben ik internets shop verslaafd.
hahaha ik kan ook heel lang op marktplaats rond zitten te snuffelen. En dan altijd dingen tegenkomen die heeeel leuk zijn. maar je eigenlijk niet echt nodig hebt.