Schoenen van S Oliver

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb vandaag zulke gave schoenen gezien.
    Alleen ik twijfelde....(doe ik wel vaker hoor:(), wilde er toch nog even over nadenken.....En tja dan kom je thuis en heb je spijt ze toch niet gekocht te hebben.

Wie heeft er weleens schoenen van dit merk gekocht en weet of ze een beetje mooi blijven (bij normaal gebruik)???

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    mijn ex-schoonzusje had soortgelijke, en waren gelijk kapot (afgesleten) is ermee terug geweest, nieuwe gekregen en hetzelfde.
    Wel goede service, want ze heeft uiteindelijk zonder morren d'r geld terug gehad maar goed daar koop je ze natuurlijk niet voor.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik twijfelde een eerste instantie tussen deze en een ander paar. Daarna ging ik twijfelen over de kwaliteit.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van mensen. Ik ken dit merk verder niet. En voordat ik besluit om ze toch te gaan kopen hoor ik graag of de kwaliteit goed is.
    Ze zijn 60 euro, maar als ze er na een paar maanden al versleten of kapot uitzien vind ik dat zeker niet waard!
    Normaalgesproken zien mijn schoenen er na jaren nog mooi uit. Ze gaan uiteindelijk weg omdat het model echt uit de mode is, en dan bedoel ik ook echt uit de mode, hihihih!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik vind ze erg mooi!!

en tja het slijten e.d... dat weet je bij geen enkele schoen ooit binnen wat voor tijdsbestek dat soort dingen gebeuren... vriendin van mij heeft ze ook, en die is er erg tevreden over!

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb ze ook en ze zitten heerlijk en tot nog toe zijn ze niet versleten. Ik fiets en loop heel veel op een dag, dus ik ben er zeker tevreden over.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

geen ervaring met het merk, maar wat een geweldige schoenen zeg!!

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een paar met lage hak. Na 1 zomer intensief gebruik zijn ze nu af, maar wil ze weer voor komende zomer!

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Tot nu toe toch wel redelijk positieve reacties.
    Maar ben toch nog niet helemaal overtuigd....
    Zal ik ze nog kopen of toch even doorsparen voor een duurder (kwalitatief beter???) merk???

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    S Oliver is een redelijk bekend merk toch? Hebben toch ook veel (kinder)kleding?
    Zou ze gewoon halen als je er helemaal weg van bent. Bon goed bewaren en mocht er heel snel wat mee zijn, terug naar de winkel ermee!

x

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik heb er ook pumps van.. ze zitten geweldig..
    en zien er hier nog helemaal netjes uit..

11. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb vaak schoenen van ze gehad altijd tevreden heb schoenen 3 jaar geleden gekocht en draag ze redelijk vaak en ze zien er nog leuk uit

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oke, jullie hebben me overtuigd. Zal je zien, zijn ze uitverkocht....Maar goed, da's weer een ander verhaal!

De kleding van S Oliver ken ik idd. Alleen met de schoenen had ik geen ervaring.
    Lang leve dit forum!

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb laarzen van het merk S Olivier en ze lopen echt heerlijk, maar ze lekken... Eerst had ik zoiets van "mijn sokken zijn nat..." En de dag daarna waren ze nog natter dus ik de binnenkant van de laars voelen en ja hoor Kletsnat! Beide laarzen... Dus doe ze nu alleen met "droog" weer aan want ze lopen echt heerlijk!

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier 2 paar schoenen/muiltjes met en zonder hak en 1 paar laarzen van S Oliver.

Ik draag ze niet elke dag, maar heb 1 paar al 2 jaar de andere 2 paar 1 jaar. Zien er nog super uit en lopen heerlijk.

15. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Ik heb precies dezelfde!
    Bij normaal gebruik slijten ze niet meer/sneller dan andere schoenen van mij (ik koop altijd wel 'merkschoenen')
    Heb zelf wel een beetje een schoenen tic, heb elke dag genoeg keuze, maar met dit merk heb ik nog nooit problemen gehad.
    Heb alleen wel eens met s oliver dat ik een maatje groter nodig heb dan normaal, ze vallen soms wat kleiner uit.

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik vond ze ook buitengewoon lekker zitten, ondanks de behoorlijke hak!

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ligt natuurlijk wel een beetje aan je gebruik he. Als je ze elke dag aan doet, zal je ze misschien 1 seizoen aan kunnen. Maar heb je ze meer voor erbij dan gaan ze lang mee.

Ik heb nog geen problemen met de mijne. (Ben ook grootafnemer van hun kledinglijn....)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind ze te goedkoop, ik vertrouw het niet....

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb laarzen van s Oliver....SUPERRRR!!!
    Echt waar, net pantoffels hihi...
    Wil dus voor de zomer ook weer van dat merk een leuk paar hebben...

Deel Deze Pagina