hey ik was geweest bij uuu ergens bij delf Rotterdam zelf heeft geen ikea ( raar he ) en die daar was niet lekker
Getver!!! In Duiven, Delft en Utrecht is de zalm ook niet te eten. Duidelijk niet vers en van een slechte kwaliteit. Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk .....wij rijden altijd 1,5 uur naar de visafslag in Scheveningen om vis in te slaan dus tsja....beetje verwend. Rest van het eten vind ik overigens ook niet bijzonder. Ik zou liever wat meer betalen en dat ze kwalitatief wat beters serveren. In het buitenland is de kwaliteit overigens (veel) beter, maar hier in NL komen ze er mee weg.
werk zelf in de catering en vind ze daar erg smoezelig... die gehaktballen met friet krijg ik wel weg vind alleen die saus lekker maar de rest ..als de keuring dienst van waren eens een bezoekje doet ben ik benieuwd ... die taart die jullie opnoemen ga ik toch een keer van dichtbij bekijken lijkt me wel wat
Ik denk dat het meer aan smaak als kwaliteit ligt. Onze familie heeft een bedrijf in de vis. Ze hebben het heel druk en "hun" zalm is meerdere malen bekroond, bekend NL komt er en ze leveren aan veel goede restaurants. Ik vind die zalm ook lekker, maar van de Ikea gewoon lekkerder. Dus om nou te roepen dat ik geen "kwalteit" ken vindt ik dan overdreven
Is okay hoor Bonkie, ik bedoelde het op mijn beurt ook niet rot naar jou toe. Het is meer zo van "smaken verschillen" en we zijn inmiddels zo gewend aan de vis/zalm uit Scheveningen dat voor ons op een of andere manier de zalm van de Ikea toch een stuk minder lekker smaakt. Ik ben trouwens jaloers op je, ik zou als "visofiel" niet meer bij mijn familie weg te slaan zijn als ze een eigen viszaak zouden hebben!
geef mij maar een lekker visje van de markt hier op de blaak ooooooo zooooooooooooooo lekker,, makreel mm m mmmmm lekker voor op brood met een avocado en tomaat ( helemaal verslaafd aan ) en de harig natuurlijk. ga trouwens volgende week naar ikea voor een kleren kast die van ons is uit elkaar gevallen ik hou het daar vaak op een kinder menu met veel patat hahah
Ik vind de broodjes daar wel lekker, maar als je zwanger bent heb je haast geen keus! Echt jammer hoor...